Annons:
Etiketttatueringar
Läst 1048 ggr
Chinesecrestedlover
2019-11-17 18:03

Vegansk tatuering?

Hej!

Har länge funderat på att tatuera mig. Inget stort utan någonting hyfsat litet med tanke på att jag är nålrädd osv. men har insett att det för mig som vegan inte bara är att gå och tatuera mig var som helst. Ha ni några tips på vilka ställen som är bra och som har veganska färger, papper och allt vad det var 😉

Vill ha text (svart) och kanske någon mindre "sak/symbol" eller så, inga jätteavancerade grejer men vill såklart att det blir fint och bra gjort. Inte hundra på exakt hur jag vill att det ska se ut/vad jag vill ha ännu. 

Bor utanför Örebro, så gärna tips på ställen i Örebro/i närheten av Örebro eller typ. Stockholm eller så, inte allt för långt bort helst (har inget körkort m.m.). 

Mvh/Chinesecrestedlover

Annons:
Honestyisdead
2019-11-17 20:15
#1

Är nog lättast att kolla upp olika studios och fråga dom.

sp0ngeb0b
2019-12-05 16:09
#2

Har ingen koll på det området men kolla upp lite olika tatuerare som kör stilen du vill ha, sedan kolla upp om de använder veganska färger. Kolla t.ex. FAQ på deras hemsida, flera jag har kollat upp har skrivit ut svar på den frågan där. Annars kan du säkert ringa eller mejla.

NiklasTyreso
2019-12-13 22:34
#3

Kanske någon freds eller miljösymbol med texten "Peas on Earth!" På engelska uttalas ärtor (Peas) lika som fred (Peace).

Upp till toppen
Annons: