Annons:
Etikettallmänt
Läst 1160 ggr
Honestyisdead
1/22/20, 6:17 PM

Tatuering och piercingplaner 2020

Vad har ni för planer i år? :)

Annons:
Honestyisdead
1/22/20, 6:19 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Jag gjorde årets första i en vänninas studio idag. Nästa tror jag blir bild på min äldsta katt :)

Garm
1/22/20, 6:59 PM
#2

I år, ganska snart hoppas jag, blir det en rungalder på bröstet.

sp0ngeb0b
1/27/20, 9:17 AM
#3

Kommer nog inte bli så mycket tyvärr då jag har gått och blivit student. Men har länge varit sugen på en lite större tatuering på överarmen, har bara inte klurat ut exakt vad jag vill ha där. Sen kanske jag ger mig på att pierca bröstvårtorna, om jag vågar.

Bjallstal
2/13/20, 12:27 PM
#4

Ta hål i öronsnibben igen(femte gången eller något) och inte låta det vara utan smycke. Gifter mig nästa sommar och vill kunna ha örhängen i då. Vill även tatuera in dotterns namn någonstans, ska bara komma på vart

Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora…

Tulo75
2/15/20, 10:59 AM
#5

Min plan är en tatuering på underarmen (Tror jag) motivet blir en nejlika som ska symbolisera min mor då det är hennes favoritblomma och ett bi som sitter i blomman eller att den är på väg att landa. Biet ska symbolisera min far då han va biodlare. 😊

Riot
2/15/20, 6:46 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Började året med att få min efterlängtade hoppspindel på halsen. 😃

Om 2 veckor blir det en ögonbrynspiercing.

Annons:
mobilephotographysweden
9/14/20, 3:29 AM
#7

Planerna är att först göra en liten text den 29e denna månad sen så står väl halsen på tur och ska få lite mer påfyllning bland dom andra motiven som finns där redan.
Bild kommer om jag kommer ihåg det :p

Upp till toppen
Annons: