Annons:
Etikettsenaste-alster-nya-bodymods
Läst 2335 ggr
Henrik93
7/4/12, 10:48 PM

Idag blev det ännu en piercing i samlingen!

Denna gången en Hafada!

Jag har alltid tänkt "åhnej inte där nere, måste göra jätte ont! och gud vad fult!" nej, ändrade helt åsikt om det, och skaffade mig en!

Och det gjorde inte ont!:D

har ni några intimpiercings? och hur ont gjorde dom på en skala?

Sajtvärd på Neofinetia Ifokus

Japanska och Asiatiska orkidéer

Annons:
Salish
7/5/12, 1:42 AM
#1

Var sitter en sån? x) jag hade aldrig vågat göra en intimpiercing, även om jag slagits av tanken.

[Melinda]
7/5/12, 9:25 AM
#2

Ah nice! Önskar jag också vågade! Har velat skaffa intimpiercingar i flera år, men är alldeles för feg, haha. Fast det är inte smärtan som är problemet, utan det är mest det här med att behöva vissa allt för nån random person haha.

Henrik93
7/5/12, 11:51 AM
#3

#1 den sitter i pungpåsen hahaahXD typ, kallas också lownum om jag inte fattat fel. under snoppen vid roten i den här "sömmen" som killar har.

#2 äsch inte så farligt. man behöver ju inte se det som något sexuellt. se det som ett läkarbesök typ.

Sajtvärd på Neofinetia Ifokus

Japanska och Asiatiska orkidéer

[Melinda]
7/5/12, 3:56 PM
#4

Mjo sant :p men vet typ bara manliga piercare så känns ändå lite sådär skumt.. speciellt också eftersom jag vill göra 3-4st där nere^^ haha

Henrik93
7/5/12, 5:31 PM
#5

haha:)

Sajtvärd på Neofinetia Ifokus

Japanska och Asiatiska orkidéer

Candela
7/18/12, 1:19 PM
#6

Har gjort en vertikal i klitoriskappan. Det var faktiskt mycket mindre obehagligt (mentalt) än att gå till en gynekolog. Kände mig inte alls lika blottad. Det var en manlig piercare som gjorde den, och han var himla lugn och trevlig, och fick det att kännas som den mest naturliga saken i världen.

Annons:
Upp till toppen
Annons: