Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettläkning-och-eftervård
Läst 1414 ggr
[Melinda]
0

Christina svullnad

Är inte så insatt i intimpiercingar. Men Christina ska tydligen kunna svullna en del. Så någon här som vet hur pass mycket det brukar svullna ungefär? (vet att det är individuellt) och sen undrar jag hur länge det är svullet^^ några dagar? en vecka? mer?

[Melinda]
0

Ingen som vet..?

Karmatarerskanise
1

Vet att vi har någon medlem här inne som har det.

Jag har förstått det som att det är en lättläkt piercing som inte brukar svullna så mycket. Men som du skriver är det ju oerhört individuellt. Svullnader brukar sitta i ca en vecka.

[Melinda]
0

Ok, tack :) Får se om någon här inne som har också svarar, :)

emeliiiiieee
1

#3 Jag har en :) Min svullnade inte alls speciellt mycket(naveln svullnade 8gånger mer). Var lite svullet i någon vecka. Men jag hade ganska ont i nån månad efteråt även om det inte var svullet :)

[Melinda]
0

Ah ok :). Är läkningen jobbig på en christina? Hittar inte så mycket info bortsett från läktiden när man söker :p

emeliiiiieee
0

#5 nej, det tycker jag inte. Det enda jag tyckte var störande var väl att den lätt blev irriterad av trånga jeans och trosor och sånt i början. Men det är ju lätt ordnat genom att använda lösa byxor och sånt :) Jag rengjorde 2 gånger om dagen med koksalt + piercingtvål. Min är ca 3 månader och den har läkt superfint :) Se bara till att vara noga med rengöring och hygien :)

[Melinda]
0

Ok :D kanon! Tack för svaren :D