Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttatueringar
Läst 3261 ggr
YiWen
2011-06-05 21:22
4

Kinesiska tecken - någon som behöver hjälp?

Jag hjälper gärna till att översätta från svenska till kinesiska om någon är i behov av det? Har själv studerat mandarin i några år och har sett alltför många felaktigt gjorda tatueringar pga dålig kunskap, det är synd!

Jag arbetar med ett skolprojekt just nu och erbjuder översättning, kalligrafi från en duktig kalligrafiker (kinesisk såklart), bifogar länkar till online-lexikon så du kan vara 100% säker på tecknets innebörd. Jag bistår gärna med mina kunskaper och kommer gärna med råd om val av tecken så det både blir personlig & unik.

Det enda jag vill ha ifrån dig är feedback!

Kontakta mig snarast om du är intresserad

DeniceP
2011-06-05 22:33
0

Jag skulle vilja ha ett tecken som står för min kärlek till mina djur. Hade tänk mig typ, antingen "mus" eller "tass" :)

/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!

YiWen
2011-06-05 22:55
0

Hej, va kul!

Jag skriver ett personligt meddelande till dig med min e-postadress så får vi fortsätta hålla kontakten via mail :)

DeniceP
2011-06-05 22:57
0

(Y)

/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!

Amor_
2011-06-21 12:53
0

Hej! Jag skulle vilja ha mitt namn på kinesiska :) mitt namn är Kajsa tror du att du skulle kunna hjälpa mig? :)

Magnus  S
2011-06-30 19:59
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hej

Jag skulle vilja få 2 namn + ett ordspråk översatt.

Kan du hjälpa mig med det?

YiWen
2011-07-27 08:50
0

Jag har nyligen lanserat webbplatsen http://kinesiskatecken.com/ där man kan (utan att behöva logga in) skriva in en fråga och så hjälper jag till med översättning!

Ursäkta mig Kajsa och Magnus att jag inte svarat tidigare, väldigt sällan jag loggar in här, skickar meddelande till er båda!

GBG2023
2023-08-01 23:00
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Hej , Kan du hjälpa mig att tyda dessa tecken ?

Vänliga hälsningar

Pelle