Lobe, pris?
Jag har tänkt att jag ska ta två hål till i min högra örsnibb (kanske vänstra också nån gång). Eftersom det inte är brosk eller något sånt där så tänkte jag att det borde ju vara rätt billigt eftersom det är såpass enkelt. Men det ska kosta mig mer än vad min industrial gjorde! Blev rätt chockad. 350 kostade min industrial, och 200 per hål kostar det att göra lobe om man inte gör med pistol. Så det blir ju 400 för två. Någon annan som vart med om såna priser? Eller någon som vet varför det är så?
Din industrial var ovanligt billig. En sådan piercing brukar kosta mellan 500-800kr.
Jaså? Ja det förklarar ju en del :P
Annars kan man ju göra egna hål med en säkerhetsnål. 👍 ^-^
Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋
Jo det föreslog kompisen och hade jag vart yngre så hade jag säkert gjort det. Men nu när jag blivit lite äldre så lägger jag hellre lite pengar på det och får det gjort på ett bra sätt :P
#4 Gjorde två av mina hål med en knappnål, dem blev bra. Fast det är upp till en själv hur noga man vill ah dem. =)
Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
#5 Verkligen en dålig ide. Man ska aldrig gör hål hemma!!
#6 Billigt och lätt skulle jag säga ^^
#7 Fast inte sterilt. Betalar nog hellre en slant än att få en sned och infekterad piercing. :/
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
7 dumt
#8 Sant, men den chansen tyckte jag jag att jag kunde ta. =) Och hålen läkte bättre än mina gamla hål som jag hade betalt för.