Söker lärlingsplatts
hejsan jag heter katarina och jag söker lärlings platts helst av allt i gävle .. har hållt på att hemma tattuera så ja är inte ny med maskin och jag vet med hygien är a och o .. jag älskar att rita och lär mig snabbt ..
Det bästa du kan göra är att besöka studios och visa dig och din portfolio. Din annins här inte ser tyvärr inte proffessionell ut och dessutom vill studios oftast att man kommer och presenterar sig.

jag har varit till dom flesta i gävle redan där av att jag gjorde denna försöket ..
Som sagt är din annons väldigt dålug, så den lär inte ge något tyvärr.
#3 ibland kan man framföra saker på ett lite mer.. Smakfullt sätt, kan jag tycka. Att säga att "din annons är dålig" är bara otrevligt och ger inte annonsören något alls. Man kan istället ge tips på vad annonsören bör tänka på och att en lite mer seriös annons höjer chanserna för en eventuell plats.
Sajtvärd på Iller.ifokus
4 ser det som en självklarhet att man vet att en seriös annons innehåller mer information om det man kan, hur länge man gjort det och bara en sådan sak som ålder. För mig blir det inte på allvar då man bara krafsar ned något som här. Men det var inte menat som något otrevligt, absolut inte.