Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettideer-och-tips
Läst 1683 ggr
L8sson
0

Inspiration tattoo

Hejsan! Jag har spånat på en tatuering några år nu. Vill se om någon har nå liknande eller om det är någon som kan hjälpa mig att få fram det jag vill ha. Det är en minnes tatuering till min hund som avled 2009. En jämthunds tik, Berit hette hon. Mina tankar är.. Den ska sitta innanför överarmen om ni förstår vad jag menar. Jag har en idé om att det ska se ut som min hud är uppriven så är det päls innanför. Det ska se ut som hon är innut mig. Har bollat med mig själv om det ska vara en reva, en öppning med dragkedja, en pusselbit som är borta osv. Hjälp mig :) vad tror ni, är det orealistiskt? Konstigt? Fult?

totoron
0

tycker det låter jättecoolt faktiskt :p själv skulle jag nog valt en reva, eftersom det känns lite mer djuriskt om du förstår vad jag menar haha :P (alltså som om berit själv hade kunnat göra revan ;) )

L8sson
0

#1 tack! Jag har varit lite försiktig att gå ut med min idé för jag trodde folk skulle tycka att jag var knäpp ;) Ja jag är nog inne på en reva jag med :)

soetisen
0

Tycker det låter som en bra idé, gillar nog idén med revan bäst också. Hade nog sett rätt häftigt ut med en pusselbit med djurpäls också :)

- Medarbetare på studier.ifokus