Crazy Factory
Hej alla.
Jag beställde en hel del grejer från CF den 8/7-13, och fick brev att min order skickats 9/7-13, när allting var betalt, m.m.
Nu är det så att jag fortfarande inte fått mitt paket, och det var snart 3 veckor(!) sedan orden skulle skickats…
Mejlade dem i tisdags & dem sa att paketet hade skickats och bad mig vänta ett par dagar till, hade inte paketet kommit då så skulle jag skriva igen.
Kan det vara så att en av varorna jag beställt inte fanns i lagret & dem helt enkelt inte meddelat mig? 😡
Har någon här inne haft liknande problem?
Detta var min 6e order från dem och innan har allting fungerat smidigt & snabbt, kan väll knappast vara posten som är överbelastad?🤔
Behandla andra såsom du själv vill bli behandlad
Mina kaninselar m.m. | Min blogg | Min uppfödning | Youtube
Du får räkna med att det kan vara VÄLDIGT lång väntetid eftersom att du beställer utomlands.
#1 Har som sagt beställt därifrån redan tidigare & alla mina tidigare paket har kommit efter ca 7-9 dagar.
Kan det ha försvunnit på posten?
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Som #3 säger kan det vara posten som slarvat. Jag har bara haft problem en gång när jag beställt därifrån, och jag har beställt kanske 20-25 gånger. Tror inte det är så att det tar extra tid för att det är utomlands, kan självklart vara så, men dom brukar alltid vara väldigt duktiga på att hålla sig inom 10 arbetsdagar!
#3 & #4 Det e ju det som är grejen, då paketen inte kan spåras så verkar det som om jag slängt 550:- i sparpengar rakt ner i avloppet😕
#5 Säg till dom då att det inte kommit än, jag är rätt säker på att dom skickar ett nytt paket i så fall, det var vad dom gjorde dels när mitt var försenat, och dels när jag fick fel grejer i mitt paket (alltså, det mesta var rätt, men det var 1-2 saker som var fel, så skickade dom ett helt nytt paket så jag hade dubletter av vissa xD)
#6 Har nyss skrivit till dem igen och inväntar svar, hoppas verkligen att mitt paket kommer.
Såg att en av pluggarna jag beställde ej finns i lager längre, men dem får la fixa det på något vänster & strunta i pluggan & skicka tillbaka pengarna den va värd(eller nåt xD).
Tycker bara det e lite synd när det blir såhär🤔