Bodyart iFokus

Bodyart

Etikett: tatueringar
Läst 4420 ggr
emeliiiiieee
0

Tatuerare i gävle?

Vet ni någon bra tatuerare i Gävle? Hela Gävleborg funkar, även Uppsala och Stockholm.. Priset spelar ingen roll..

Afturelding
0

Jag har gjort båda mina hos Rasmus då han jobbade på Costum Illusion här i Gävle. Studion är väldigt bra, men de är något dyra (timpenningen är på 1500).

Nästa gång går jag nog till Queens på Drottninggatan här dock. Jag ska göra en old school tatuering, och de är riktigt bra på det :)

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Karmatarerskanise
0

Jag ändrade din rubrik så man ser vad tråden handlar om. Råder dig också att använda sökfunktionen här inne, för jag är ganska säker på att det redan finns liknande trådar.

emeliiiiieee
0

#1 Skulle du rekommendera Custom illusion? Får gå dit och höra i alla fall vad min kan gå på och kolla lite andra dom gjort.

#2 Tack för det! Kom inte på det igår kväll när jag skrev. Får testa söka och se om jag hittar något.

Afturelding
0

#3 Absolut! De är alla duktiga och studion är precis vad man söker efter, ren och hygienisk. Alla som jobbar där har också sin egen mapp som man kan titta i, så jag tycker absolut att du ska gå dit i alla fall :)

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Calcifer
0

Jag har gjort en tatuering hos Custom Illusion och det gillade jag skarpt. Dock när jag skulle göra min senaste tatuering var jag inte nöjd med bemötandet där och valde att gå till den som ligger någon gata upp (kan det vara den på drottninggatan? Jag vet fan inte vad nåt heter, haha, men den ligger i en källare). Där fick jag sjukt fint bemötande och blev väldigt nöjd. Trevlig kille, bra pris, osv. Tatueringen blev snygg. Om jag inte skulle flytta snart skulle jag definitivt göra en till där.

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

emeliiiiieee
0

Jag har nu bestämt mig för att kolla in både Custom Illusion och Queens och se vad dom har och erbjuda och vilken tatuerare som passar det jag ska göra m.m :)