Tatuerings blog
Hej!
Tänkte presentera mig lite kort
Jag jobbar som frilands illustratör målar då digitalt. Har studerat konst och tagit design examen på universitet. Har ofta fått höra från folk "du borde bli tatuerare" tanken har funnits där i flera år.
Jag brukar säga att det inte spelar någon roll vad jag väljer att skapa i så kan jag prestera lika bra ovaset det är olja, digitalt, kol osv. För allt handlar om hur utvecklat ditt seende är och hur väl du tränat upp din förmåga. Många säger att tatuera är bland den svåraste konstformen att utöva. Jag tänker sätta min teori på prov!
Mitt mål är att på ett år kunna tatuera lika väl som jag tecknar och målar. Deadline är satt på 2014-02-01 då målet skall vara uppnått.
Följ gärna hur det går på min blogg.
Nice! Den ska följas! =)
Lycka till med allt!
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein
Maraj tack så myvket :-) Tänkte delamed mig utav mitt fjärde tatuering på grissvål. För den som är intresserad finns mer info på bloggen. http://inkoordie.blogspot.se/
Snygg!
Skulle lätt tatuera in den på axeln! =)
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein
Oj, vad duktig du är redan! Man får ju ganska mycket gratis när man målar eller tecknar (känslan för ljus, färg och skuggor och sådär), men ändå!
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Maraj Kul att höra :)
Afturelding tack så mycket :) Ja tänket och seendet är ju det samma. bara olika hantverk.
Du får lära dig och tatuera in lite kinesiska drakar och liknande! =)
dom är sjukt snygga enligt mig
-Albert Einstein
Maraj håler med om att dom är snygga, kanske blir ett försök längre fram :)
Min sjätte tatuering blev ett porträtt av min lilla dotter. http://inkoordie.blogspot.se/
Hej var ett tag sedan. Jag har bytt url till min blogg den finns numera på www.inkordie.com