Bodyart iFokus

Bodyart

Etikett: tatueringar
Läst 3569 ggr
SweetBumbi
0

Bra tatuerare i västerås

Är det någon som vet en väldigt bra tatuerare som tatuerar 17-åring med föräldrars godkännande och som är relativt billig?

AmandaChristina
0

Inte bättre att vänta tills du är 18? Finns så många bra tatuerare i Västerås, men alla har 18-års gräns!

SweetBumbi
0

#1 har redan tatuering och det är en jag verkligen vill fixa till som ser ut som SKIT rent ut sagt och jag vill inte vänta tills jag blir 18 för den är synlig och jävligt ful :) Men men.. man lär sig av sina misstag

AmandaChristina
0

#2 Då kanske du borde lärt dig att vänta? 😉 Jag har själv 2 synliga jag är sjukt nöjd med, tack vare att jag väntade tills jag var 18 år och gick till en seriös studio med bra tatuerare 😃

SweetBumbi
0

#3 jag ville vänta men det var så att jag vart ''tvingad'' av en kompis som sa att den tatuerare som tatuera mig var jätte bra (hade sett tidigare tatueringar hon gjort och dom var bra) och hon tatuera men när hon var klar så fick jag höra av en person att hon hade rökt på innan och att min tatuering var/är helt förstörd >.<

AmandaChristina
1

#4 Viljan är de starkaste vi har 😉 Men gjort är gjort och jag tycker du ska vänta, men du kan alltid gå runt till olika tatuerare i Västerås medan du väntar och kolla vad de kan göra osv. Kan rekommendera Victor på Magic Lines, han är grym! Värt att vänta tills du är 18, de är inte lång tid kvar 🙂

SweetBumbi
0

#5 tatueringen jag har är en text: freedom som sitter mellan ryggraden och skulderbladen, höjden: 10cm kanske lite mer? XD

Kan man gå dit redan nu och ''planera'' och dom får kolla på den? :O

AmandaChristina
0

#6 Ah okej! Du bör kunna göra det, de är ju knappast olagligt att prata med en tatuerare om ett misstag man gjort 🙂 En kompis till mig piercade sig och de blev skit, hon var 14 och gick till Magic lines (dom piercar inte under 15) och ändå fick hon hjälp med vad hon kunde göra och så berättade han vad han tyckte om den osv 🙂

SweetBumbi
0

#7 ok men vad bra :D tack så mycket :)

AmandaChristina
0

#8 Ingen orsak 🙂

AmandaChristina
0

Kan ju passa på att länka denna som jag hitta nyss på aftonbladet 😉

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17257689.ab