Piercingar
Det är så att jag vill pierca mig, igen. Men jag är inte helt säker på vad jag ska ha.. måste bara tjata lite på mina föräldrar om det, då jag är 16.. ;)
Just nu har jag snakebites, men jag vet inte vad som skulle passa mer egentligen.
Pojkvännen tycker antingen septum, cheek (båda), angelbites, tungan eller angelbites. Jag själv tycker antingen de som pojkvännen, plus earl och ögonbrynet..
Men jag vet inte vad som skulle passa på mig, haha. Vad tycker ni?
(Piercingarna jag har nu är de gamla läkestavarna, har inte hunnit köpa nya än, men ska göra det så snart som möjligt. Tog dessa den 18e januari detta året.)
Piercing i tungan är ju ingen som syns förutom när man sträcker ut tungan. Skulle inte säga att det är någon som inte passar med Tungpiercing så om du vill ha det så go for it.
Jag tror personligen att du skulle passa bra i septum eller angelbites. Medusa tycker jag också skulle vara fint. Men du ser ut som att passa i vilken piercing du än vill göra. Så är ju ditt beslut i slutändan hur som helst.
Lycka till med din nya piercing. 🙂
Tycker inte angelbites passar ihop med snakebites, för mycket fokus runt munnen, bara vad jag tycker. Tycker du skulle passa i septum eller cheeks :) Earl är också fint men jättejobbigt med glasögon, har själv det och slår i piercingen ibland. Den vill inte riktigt läka.. Ögonbrynet skulle göra att det inte blir symmetri, så jag tycker inte det alternativet.
Jag tror det hade sett jättesnyggt ut med cheeks! :D
Cheeks och septum hade varit kalas på dig, tycker jag!
/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!
Ögonbryn, tunga eller medusa skulle jag tippa på ^^
Alla levande ting har lika värde!
Kraamiz
Septum och earl Skulle passa dig såå sjukt bra!!!!