hål i tungan
ska ta hål i tungan för andra gången.. har hart att andra gången så sväller den knappt eller sväller mycket så man borde ha 20 mm stav, men jag hittar inte det någonstans?
Nån som vet vars det finns?:) gärna plast
Kanske på Barbarella. De har ju massor!
Det brukar man köpa hos piercaren.
#2 ska inte gå till en "riktig" vi känner en som gör sånt:)
#3 det rekommenderar jag inte!!!! Gå till en välkänd riktig piercare i stället!!!!!
#4 vad är det för skillnad när hon ändå kan?
Steril miljö, utbildning, kontroller av lokaler osv.
Om hon är så duktig, varför har hon inte öppnat en piercing studio i så fall….👋
#7 jag har ingen aning hon håller på med pysselgrejs å tattuera också finns väl inte så mycket tid:P
Jag är bara rädd om dig! Vänd dig till en riktig piercer! Dit kan du alltid vända dig till om det skulle vara något med din piercing. Kram 🌺
#9 naw men min bror tog hos henne och enda felet som han gjorde va att dra in tungan så de vart lite knasigt men nu är de super fint, så borde väl gå bra för mej också:)
Ok lycka till!! Kram
Har du kollat piercing.nu?
Du ska alltså köpa ett smycket själv som hon ska placera i ett nytaget hål i din tunga? Hygienen är A och O när kommer till piercingar. Att göra på detta vis ökar risken markant för infektioner eller att det helt enkelt inte blir en bra piercing.
Sajtvärd på Iller.ifokus
#13 hAR gjort de förut utan problem ooch min bror utan problem också
#14 En tag har ni kanske otur och turen är slut. Valet är ert, men jag undanber fler inlägg om sådant här inne eftersom det inte är något vi stödjer alls,