Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttatueringar
Läst 2569 ggr
Wayra
2013-05-16 16:40
1

Lule?

Jag undrar var det finns bra tatuerare runt om i Luleå?

Jag har sj bara vart hos Niklas Patomella men han hade tyvär ingen lokal just nu. Så jag undrar om nån vet nån billig och bra tatuerare?

Mvh

Gör inte backspegeln större än framrutan Röker

rebeka
2013-05-16 17:47
2

Jag har inte så bra koll på just Luleå, men i Piteå finns både No Remorse (superbra tatuerare, har varit med en kompis som tatuerat sig där), och Left Hand Tattoo, som är en prisbelönt studio. Båda ställena har dock hyfsat lång väntetid. Det finns även Mr Oakman, som tidigare jobbat på No Remorse, även han är bra! Själv har jag tatuerat mig hos både Mr Oakman och hos Tobbe på Left Hand, riktigt fina tatueringar fick jag hos båda!

Annars så finns Jeriz Tattoo i Älvsbyn, som jag tatuerat mig hos två gånger. Trevligare människa får man leta efter! 🙂

Du måste dock tänka på att tatueringar aldrig är billiga, så det är som inget kriterium som är speciellt bra att ha!

A life spent making mistakes is not only more honorable, but more useful than a life spent doing nothing. 

Wayra
2013-05-16 20:47
0

Va hos Niklas och han är ju i Älvsbyn.

En nära kompis till mig och tattoon jag har skulle ha kostat ca 700:- Men han sänkte ner till 500:- och sen då den var klar så fick jag den gratis. 

Just för min mamma har tatuerat sig hos han och även jag.

Han är super duktig och riktigt trevlig. :)

rebeka
2013-05-17 11:04
0

Nu förstår jag inte riktigt, ville du inte ha tips på andra tatuerare?

A life spent making mistakes is not only more honorable, but more useful than a life spent doing nothing. 

Wayra
2013-05-17 22:24
0

Klart jag vill ha det. Men det ska vara här i Luleå och dom som  har bra rykte

Beea
2013-08-13 11:23
0

Jeriz tattoo! Tusen gånger bättre än Patomella 😃

Beea
2013-08-13 11:25
1

(Kan inte ge förslag på någon i Luleå för alla de bästa finns i Piteå och Älvsbyn 😃)