Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettideer-och-tips
Läst 7333 ggr
saandrra
2013-08-16 15:35
0

Tatuering - vars?

Nu är det så att jag ska tatuera mig igen, men.. Jag har problem med att bestämma mig vars den ska sitta. Jag har tänkt göra en quote från Marilyn Monroe; 

"We should all start to live before we get too old. Fear is stupid so are regrets. "

Eller så har jag endast tänkt göra "Fear is stupid, so are regrets", Har inte bstämmt mig helt ännu.. Men kom gärna med förslag på vars bägge skulle kunna sitta för att bli snyggast! Jag har funderat på underarmen, därbak på ryggen eller på revbenen. :)

dyoxide
2013-08-16 15:53
0

Om jag var du hade jag nog börjat med bara "Fear is stupid, so is regrets", och ångrar du dig sen och vill ha hela texten är det ju bara att lägga till 🙂 vart är en bra fråga, kanske på skuldran? Beror ju helt på vad du själv tycker är snyggt och kanske beror lite på hur du själv ser ut också!

saandrra
2013-08-16 17:37
0

#1 Jo precis. 

Ja det där med vars den ska sitta.. Jag vet ärligt inte alls. Har snackat lite med mamma å så och hon tyckte inte att jag skulle ha den på underarmen iallafall, pga hur synlig den blir, å jag håller med i det fallet, svår att dölja ifall jag vill det. 

Men jag älskar tatueringar någonstans på ryggen å revbenen. Och hur jag själv ser ut, jag är lång å smal… haha

dyoxide
2013-08-16 23:02
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#2 Revbenen och ryggen är snyggt också! Beror ju på motivet men texter kan se j*vligt bra ut där! 🙂 Jag har också en text-tatuering, typ i alla fall, som sitter på min vänstra fotlänk

saandrra
2013-08-17 02:44
0

#3 Jo precis, men speciellt texter som sitter på revbenen är jag extra svag för! 

Snygg, häftigt hjärta! :)

dyoxide
2013-08-17 15:38
0

#4 Men ta en tunn penna och skriv lite vid revbenen och se om det blir snyggt, det är ju ett bra sätt att veta om det passar 🙂 eller kanske kludda lite i Photoshop/paint? 
Och tack! Första och hittills enda tatueringen haha 😊

saandrra
2013-08-18 16:33
0

#5 Smart där! Får ta å damma av kameran å stativet å ta en bild å kludda lite! Återkommer kanske med ett resultat senare! Var ett jäkla tag sen jag använde photoshop nu, haha. :)

Varsågod!