Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttöjning
Läst 953 ggr
RebeccaG
0

Problem med töjning

Nu har jag haft min töjning i lite drygt ett år. 

Nyligen åkte jag på en sväng influensa och är sängliggande. 
I förrgår märkte jag att min töjning (har bara en) hade börjat klia, hade en silikontunnel från Kaos software då. Tog ut den och tvättde, sedan tänkte jag inte mer på det & satte i en breathingtube i titan. 

I morse när jag vaknade hade jag problem med att få ut tuben då det hade bildats som gula skorpor runt den(och i hålen på tunneln). 
Gjorde satans ont men fick till slut ut den. Tvättade rent med tvålen jag hade när tvättade min industrial som jag gjorde i vintras(fick tvålen av piercaren) 
Ett vit/gult sekret bildades i töjningen under natten & är inte "det vanliga" gegget, mer åt det flytande hållet. 

För tillfället låter jag hålet vara utan smycke, går ändå bara hemma nu. Men sekret bildas ändå🤔
P.g.a. att jag varit sjuk nu ett tag har jag inte tvättat varken smycke eller öronsnibb på 2 dagar, som jag annars gör varje dag. 
Hålet är inte irriterat & gör inte ont vid beröring.

Har någon en aning om vad detta är?
Kan det ha något med influensan att göra? 
Har aldrig haft problem med min töjning förens nu. 

Ska åka till piercaren & rådfråga, men kan inte ta mig någonstans då jag inte är i skick nog att köra bil.

Behandla andra såsom du själv vill bli behandlad
Mina kaninselar m.m. | Min blogg | Min uppfödning 
| Youtube

[PuffBuck]
0

Jag kan tyvärr inte svara på dina frågor, men om du inte har problem med rösten så kan du väl försöka ringa till piercaren? 🙂

RebeccaG
0

#1 Har tyvärr ingen röst heller 🤦‍♂️

| Youtube

[PuffBuck]
0

#2 Såpass illa alltså 😕 Vad sägs om att mejla?

RebeccaG
0

#2 Dem svarar allt sälla på mejl så tänkte slänga ut det här innan jag åker dit, men måste som sagt bli något sånär frisk först, vilket kan ta ett par dagar🤔

| Youtube

[PuffBuck]
0

#4 Så illa.. 😕 Försök komma iväg och köpa vitaminer, exempelvis i brustablettsform eller frukt och grönt och försök tvätta så fort det är skitigt. Det är antagligen den dumma influensans fel. Krya på dig! 🌺

RebeccaG
2

Ville bara säga att jag var inne hos piercaren idag. 
Tydligen var något blivit fel i silikonet som användes i min silikontunnel från Kaos Software, då dem berättade att Kaos hade fått återkalla hela kollektionen som var köpt via nätet, men då jag köpt min tunnel i butik hade jag inte fått information om det. 

Piercaren bad om ursäkt för misstaget, gav mig en spiral i trä istället & tog tillbaka silikontunneln(som jag tagit med mig), den skulle tillbaka till Kaos. 

Fick även instruktioner om att jag skulle tvätta morgon+kväll & smörja så det inte blev uttorkat. 
Ska på återkoll om 2 veckor så dem får kolla på det igen. 

Bara älskar när piercare engarerar sig så❤️

| Youtube

[PuffBuck]
2

#6 Väntade på att höra hur det gick 😉 Vad skönt att det gick bra, du hade tur i oturen! 

Ja, en engagerad piercare man kan lita på är guld värd! 🙂