Läpp piercing!
Hej, jag undrar om den här piercingen " är inne i munnen " eller bara i själva läppen liksom, finns de fler läpp piercingar som inte kommer när tandkött / tänder? :) ALLA SVAR UPPSKATTAS TILL 100% ♥
En sak till skulle man kunna ha en surface piercing bredvid munnen utan att den kommer in i själva munnen? :) Haha konstig fråga men hoppas ni fattar va jag menar!
Vertikal och horisontell labret når inte tandköttet nej 🙂 De ska vara något svårare att läka jämte vanliga labrets dock.
En surface skulle nog bara migrera, det är trots allt en placering där huden hela tiden rör på sig. Surface piercingar är ju knepiga att läka från början dessutom. Men jag är ingen expert.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Så du tror att den kommer migrera? :/
Ja, men jag är som sagt ingen expert. De flesta får dock sina vertikala eller horisontella labrets att läka bra vad jag hört :) Men de sitter ju i själva läppen, en annan form av surface i samma område skulle ju istället sitta i kinden någonstans.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Okej :/ jag får tänka lite till då!
Vill sååå gärna pierca läppen men är rädd för att skada mina tänder!! Så detta kommer alltså inte att ske?? Har velat detta i flera år verkligen!! 😕
Den här stöter inte mot tänderna så tycker du ska satsa på en sån isf :) Jätte snyggt! Ksk ska ha de jag också!
Nån mer som vet om den brukar migrera?
hmm…är sugen på en vanlig piercing plupp på sidan, inte en sådan som går igenom båda sidorna av läppen..:(
Dock var de riktigt fräna, men tror inte det skulle passa mig och mitt yrke jag valt!