Glada nyheter om min industrial!
Hej alla!
Jag är bara så otroligt glad just nu att jag känner att jag måste dela med mig av detta. Den 19 juni så gjorde jag en industrial piercing. Jag var så himla rädd att det skulle bli infekterat och allt såntdär. Det är ju en svårläkt piercing plus att jag var dum och tog två hål i snibben ett tag efter, så det var mycket för kroppen att läka! När jag tog piercingen så böjde hon staven lite för att underlätta ifall det skulle bli väldigt svullet och så (vilket det inte blev). Idag gick jag dit för att räta ut staven eftersom hon sagt att jag gärna kunde göra det. Kommer in till henne och hon blir nästan chockad över hur bra det såg ut. Har ju bara gått tre månader och det är nästan läkt. Är bara lite öm vid det översta hålet. Hon kallade det rekordläkning. Så jag är riktigt glad nu! Dock är jag ändå orolig över att den ska börja krångla, eftersom det händer. Men oavsett så är jag väldigt glad :) Har tagit hand om den väl och det har uppenbarligen gett resultat.
Ville bara dela med mig av min lycka!
Åh, grattis! 😃 Jag själv planerar att ta en industrial, hur bar du dig åt? 😉
Det tycker jag att du ska göra :D Jag tvättade den noga två gånger om dagen. Pillade inte på den i onödan (speciellt inte med smutsiga fingrar!!). Sedan har jag inte sovit på sidan den är på förens rätt nyligen. Var jobbigt att bara ligga på ena sidan när jag skulle sova men vande mig rätt fort och av någon anledning så rullade jag inte över på andra sidan i sömnen heller vad jag märkt.
#2 Inte svårare än så alltså! Tack 😃
Nej jag har inte gjort så mycket, bara tagit hand om den som man ska ^^
Vilken tur du har. Jag gjorde allt rätt. Såg till att håret inte rörde piceringen, rena örngott varje natt, parfymfritt schampo och såg till att verkligen inte få det i piercingen och tvättade två gånger om dagen.
Fick infektions efter en vecka ändå och fick ta ut den.
Usch va tråkigt :( Var sånt jag var rädd för när jag gjorde den, har haft några små problem, var en liten kula vid översta hålet men den försvann efter ett tag.
#6 Tur att det gick bra :)