ÖGONBRYN eller NÄSVINGEpiercing
Hej, jag undrar vilken piercing ni tycker är snyggast på tjejer? Ögonbrynspiercing eller näspiercing? :) Kram
Jag tycker nog att en tjej med lite "mörkare" klädstil och sminkar sej mer kan passa bättre i en ögonbrynspiercing än en tjej som klär sej ljust och inte sminkar sej så himla mycket. Näspiercing passar på dom flesta tycker jag. :) Men väldigt snyggt är det med en Näspiercing på ett osminkat ansikte. Det gör väldigt mycket på ett utseende enligt mej. :)
Sara
Nattglimskaniner.webbnode.se
Okej :) Får se vad de blir, vet inte vad jag har förklädstil riktigt! Har väldigt blandad ;)
Jag skulle nog säga ögonbryn i så fall då jag inte är så förtjust i näspiercingar c: men båda kan vara väldigt snyggt, beror ju på vem dom ska sitta på (eller, ah, i xD)
Okej! Om jag lägger upp en bild på mig skulle ni kunna skriva om ni tycker jag passar i då? :)
Japp är nog lättast :-)
Sara
Okej här är en bild :) inte den bästa men hoppas ni ser lite isf! http://tinypic.com/view.php?pic=e0pp1l&s=5
Här är en till bild! http://tinypic.com/view.php?pic=2m624bd&s=5
Näsan tycker jag skulle vara fint på dig. Tror en ögonbrynspiercing hade förstört ditt vackra ansikte.
Haha okej ♥
Tror också näspiercing :-)
Sara
Näsa! Men är iof inte speciellt förtjust i ögonbrynspiercingar. För mig känns dom så 90 tal av någon anledning.. ;)
Sajtvärd på Iller.ifokus
#11 Får nog hålla med 😎
Jaha okey! :)
Nån mer?
Jag gillar ögonbrynspiercingar, men jag håller med de andra: du passar nog bäst med en i näsvingen. Däremot tror jag det beror lite på vad för smycke du ska ha i osv. :)
Om jag tar i näsan så tänkte jag ha en vanlig vit liten diamant och i ögonbrynen så kommer jag nog byta lite mer :)
#16 Okej, för jag tror att t.ex en ring i ögonbrynet kanske inte är din grej, men en såndär bananliknande sak (glömt namnet hehe) Hade nog passat. Men vad vet jag. Ta en bit ståltråd och böj till så du har en fejkpiercing, alt en sådan liten smyckessten och se vad du själv tycker 👍
Ja jag hade inte haft ring ;)
Nåt av dem här hade jag tänkt då :)
Jag skulle nog säga ögonbryn faktiskt 🙂
Okej :) Jag vet verkligen inte vilken jag vill ha! Tycker de e exakt lika fint och så!
En till jag funderar på är en vertical labret side eller off center labret ( två stycken som inte är inne i munnen )
jag tror du hade passat i ögonbrynet,på grund av att du ändå har rätt tjocka ögonbryn. Tycker inte att det är fint med ögonbrynspiercing när man har tunna plockade. Men näsvingen hade också vart fint!
Små stjärnor lyser också i mörkret.
Haha okej! Jobbigt att de e lika många som tycker näsan o ögonbrynet typ! Hade vart lättare om alla hade sakt samma ;)
tycker utan att tveka näsan :) Ögonbrynet ser inte ut att vara din grej liksom :) Tycker att man behöver ett visst utseende och en viss stil för att det ska vara snyggt :)
Okej :) Tror jag ska ta i näsan faktiskt! Men känns lite äckligt när man är förskylld eller om man blör näsblod! :p men va tror ni om en vertical labret på sidan då?
Okej! Fint :) va tror du jag passar i då?
#28 vad vill du mest? :) vill du ha båda eller bara en? För jag tror du passat i båda 2 :)
Jag vill nog bara ha en till att börja med iaf 😛
#30 kör då näsan ^^ det kan du ändå ha diskret på ett annat sätt än ögonbrynet :)
Ja jag tror jag ska göra i näsan faktiskt :)