Förslag?
En vanlig off-center labret tror jag du hade varit skitsnygg i! :) Eller kanske i ögonbrynet c:
#1 Precis det som jag har funderat på allra mest. Fast jag är ganska mycket för symetri, så jag skulle helst ha två vertical labrets i underläppen, en på var sida.
#2 Det hade nog kunnat vara sjuuukt snyggt asså! Testa att photoshoppa in det och se hur det skulle se ut kanske? 🙂
#2 Jag har ju inte photoshop, men jag får nog ta och leta fram ståltråden och prova , haha! ^^
Jag kan photoshopa in lite olika piercingar på bilden om du vill :)
Bara att säga vilka du vill se så kan jag göra det ^^ Brukar göra det på mig själv ibland för att se hur det skulle se ut ;P
/ Line Kinnari
www.linekinnari.se - Portfolio
#5 Det var väldigt vänligt, men efter att ha provat med ståltråd igår har jag nog bestämt mig för att köra på två labrets i underläppen.
Jag och min mor hade väldigt roligt när vi satt och klippte och formade och höll på, så nu hoppas jag bara att hon tänker ge mig en tid i julklapp! Annars får jag spara ett tag. ^^
Det jag gjorde när jag ville testa hur det såg ut var att jag tog aluminiumfolie och formade, haha 😛
Jag tror du hade passat med en liten hästsko i septum faktiskt :)
Små stjärnor lyser också i mörkret.
#7 Kanske det. Fast jag har problem med allergier och förkylningar, och piercingar i näsan verkar därför inte så frestande… :(
Septum eller earl!
† Min portfolio: http://ebphotography.portfoliobox.me/ †
Jag måste säga ingen piercing alls, du ser jättebra ut utan! :)
#10 Hahah tack så mycket för komplimangen!
#11 Earl säger du? #5 , känner du för att photoshoppa lite? hehe 😃