Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettideer-och-tips
Läst 1023 ggr
JuTsu
0

Förslag?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan!

Jag har länge funderat på att skaffa någon form av piercing i ansiktet, och jag har kollat på det mesta. Jag kan dock inte riktigt bestämma mig, allting är ju så snyggt! Så jag undrar om ni kan ge förslag på något som ni tycker skulle se bra ut på mig?

dyoxide
0

En vanlig off-center labret tror jag du hade varit skitsnygg i! :) Eller kanske i ögonbrynet c:

JuTsu
0

#1 Precis det som jag har funderat på allra mest. Fast jag är ganska mycket för symetri, så jag skulle helst ha två vertical labrets i underläppen, en på var sida.

dyoxide
0

#2 Det hade nog kunnat vara sjuuukt snyggt asså! Testa att photoshoppa in det och se hur det skulle se ut kanske? 🙂

JuTsu
0

#2  Jag har ju inte photoshop, men jag får nog ta och leta fram ståltråden och prova , haha! ^^

Emlielki
0

Jag kan photoshopa in lite olika piercingar på bilden om du vill :)
Bara att säga vilka du vill se så kan jag göra det ^^ Brukar göra det på mig själv ibland för att se hur det skulle se ut ;P

/ Line Kinnari

www.linekinnari.se - Portfolio 

JuTsu
1

#5 Det var väldigt vänligt, men efter att ha provat med ståltråd igår har jag nog bestämt mig för att köra på två labrets i underläppen.

Jag och min mor hade väldigt roligt när vi satt och klippte och formade och höll på, så nu hoppas jag bara att hon tänker ge mig en tid i julklapp! Annars får jag spara ett tag. ^^

chade
1

Det jag gjorde när jag ville testa hur det såg ut var att jag tog aluminiumfolie och formade, haha 😛

Jag tror du hade passat med en liten hästsko i septum faktiskt :)

Små stjärnor lyser också i mörkret.

JuTsu
0

#7 Kanske det. Fast jag har problem med allergier och förkylningar, och piercingar i näsan verkar därför inte så frestande… :(

C4NCERiNHALE
0

Septum eller earl!

Min portfoliohttp://ebphotography.portfoliobox.me/ 

Beea
0

Jag måste säga ingen piercing alls, du ser jättebra ut utan! :)

JuTsu
0

#10  Hahah tack så mycket för komplimangen!

#11 Earl säger du?  #5 , känner du för att photoshoppa lite? hehe 😃