djur tatuering
Någon som tatuerat in djur ? Ni får gärna dela med er isåfall;D Och varför tatuerade ni den?:)
Jag har en orm. Jag har alltid gillat ormar, och någon mer förklaring behövs inte tycker jag.
Andra bilden i den här tråden:
http://bodyart.ifokus.se/discussions/50813e4e88f4727bda01a4ed-era-tatueringar?discussions-1
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
#2 den va otroligt fin!:)
#3 tack!!
Jag har då min lilla uggla på armen. Han sitter väl där mest för att ugglor är himla fina, samt att jag är en riktig nattuggla. Är helst uppe hela nätterna! Haha :)
Har även planerat att tatuera in min katt, som dog tidigare i år.
A life spent making mistakes is not only more honorable, but more useful than a life spent doing nothing.
#6 tatuerar du in kissen så måste jag bara få se.. jag är ju trotsallt inte så gammal än men funderar på att när jag få tatuera mig så ska jag göra min älskade kisse:)
Har en tornfalk på insidan av ena vaden. Falken symboliserar frihet och det är någonting som jag har ett väldigt stort behov av. Sen har jag haft en märklig dragning till dom sedan jag var liten och jag har alltid varit förtjust i dom. Så i vintras bestämde jag mig för att ge mig själv en falk tatuering i födelsedagspresent.