Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttatueringar
Läst 6690 ggr
L0vEisTRUE
0

Första Tatueringen

Jag är inne på att göra en tatuering som belöning för att jag klarat av att gå ner ett X antal kilo.
Jag vill ha ett par vingar på skulderbladen med en text (frihet/freedom) över eller under vet jag inte än. Är dock väldigt rädd för att det ska göra ont så vill börja med att göra en liten tatuering precis nedanför nacken. Det skulle vara ett hjärta med ett evighetstecken i på något fint sätt. 

Vad tror ni? Sedan såklart hur är smärtan på dessa ställen? Är det känsliga ställen eller är det som de "vanliga" ställena? :)

Beea
0

Det är bara att gå direkt på den stora! Visst gör det lite ont men det är inget du inte överlever. Jag satt sex timmar med min första och det var lätt värt det :D Kör på bara!

Karmatarerskanise
0

Det går inte att jämföra en liten med en stor eftersom mn är på mycket mer med nålen i en stor. Jag tycker inte du ska göra en liten bara för att testa innan. Visst kan det gör ont, men min erfarenhet är att ryggen/skuldrorna inte är ett av de värsta ställena.

jackiejohn
0

Jag är tatuerad över skulderbladen/ryggraden och visst det kändes men egentligen var det inte alls så farligt som man trodde det skulle vara innan man väl satt där. Så kör på med den stora direkt!

L0vEisTRUE
0

Okej! Kör på den stora direkt då! Kanske är lika bra nu när jag tänker på det! ;) #3ja men precis något sånt jag tänkte mig! :D super snygga är dom!