Pierca ögonbrynet
Hej ska pierca ögonbrynet snart.
Har dock rätt korta ögonbryn.. kommer det funka ändå? :S
Hur ont gör det? Har piercat både navel och läpp och inget av de gjorde särskilt ont.
Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund
Förstår inte hur du menar men korta ögonbryn?
Det är i princip omöjligt att säga om det gör ont eller inte. Olika människor har olika smärtgränser och på olika ställen.
Trots detta sägs det väl att bl.a. ögonbryn är en av de piercingar som gör minst ont (och navel/läpp ska göra mer ont), om jag minns rätt. Men detta behöver inte gälla just dig.
//CaptainBunchie (fd. BlossaTossa) _
http://bunchiesphoto.weebly.com/
_
De är korta helt enkelt, tänkte om det blev fult med ögonbrynspiercing om man har korta, tunna och inte så tydliga ögonbryn?
Andra frågan var till dem som piercat läpp och navel samt ögonbryn, hur ont de tyckte att de gjorde jämfört med de andra piercingarna.
Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund
Jag hade i ögonbrynet en gång i tiden och tyckte inte det gjorde ont alls. Men vad jag tycker spelar ingen roll då du kanske tycker helt tvärtom. Det är omöjligt att säga.
Läpp har jag nu (vertical labret) och har haft (vanlig labret) och jämför man dessa med ögonbrynet så tyckte jag verkligen ögonbrynet inte alls kändes. Men som sagt, det är vad jag tycker och tyckte.
Sajtvärd: Barnens ifokus † Medarbetare: Spetsar & urhundar & Tonåringar ifokus
Facebook: Iron Wolf - working sleddogs
Gilla oss där och dela gärna!
.
Gjort nu! Gjorde inte alls ont, helt seriöst.
Blivit lite svullet för jag fick en hundsvans på ögonbrynet men annars ser det bra ut!
Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund
Awesome! Nöjd och glad förstår jag 😃
Sajtvärd: Barnens ifokus † Medarbetare: Spetsar & urhundar & Tonåringar ifokus
Facebook: Iron Wolf - working sleddogs
Gilla oss där och dela gärna!
.