Bodyart iFokus

Bodyart

Etikett: tatueringar
Läst 4167 ggr
Swadika
0

Få till det snyggt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är det helt bestämt att jag ska tatuera mig och ska in till tatueraren någon gång i nästa vecka och ska även ställa frågan till henne, men tänkte om ni kanske kan hjälpa mig så länge :)

Jag har tänkt att tatuera in tassavtrycken utav mina båda hundar på vaden. Men de är olika storlekar och min stora hunds tassavtryck är dubbelt så stort som min lilla. Tror ni att man kan få till det snyggt ändå? Och hur skulle man kunna göra? Vill ha tips och idéer innan jag går till tatueraren :)

har tyvärr inte tillgång till tassavtrycken nu men gjorde på ett ungefär i storlek på hur skillnaden är :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Calcifer
0

Gör något mellan dem? Något som binder ihop dem? Något mönster kanske. *spånar vilt*

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Swadika
0

Du får spåna hur vilt du vill :) Ja jag har funderat på det också, men jag är en hopplös fantasi och kunde verkligen inte kunna komma på hur man skulle kunna binda ihop dem.

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Calcifer
0

Tatueraren kan säkert hjälpa till. Om du förklarar problemet, att du känner att det kanske blir konstigt om du bara tatuerar in dem som de är, kan du nog få bra tips och idéer!

Swadika
0

Jo det tror jag säkert hon kan :) Jag får prata med henne när jag går dit i nästa vecka, haha men vill gärna ha någon idé också :D Men får sitta och fundera lite på det ^^

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Calcifer
0

Ett tips kan vara att googla dig blå. Då brukar man kunna hitta nåt man gillar, så man åtminstone har ett litet hum om vad man söker.

Swadika
0

#5 Tack för tipset, ska göra det :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Swadika
0

Btw nu är tatueringen gjord och det fick bara bli den stora tassen, ska göra något annat för att representera den lilla. Funderar på ett T bakom örat :) Men får se, det är ett tag kvar, haha måste spara pengar och så också :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Juliaskaniner
0

Får man se bild? :D

www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -

Swadika
0

Absolut :) Har tyvärr bara två dåliga bilder, är svårt att ta bilder själv, haha :) 

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Juliaskaniner
0

Snyggt! :)

www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -

Swadika
0

Tack :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns