Nu sitter tatueringen på plats
Åh så fin! Jag ska göra två stycken jag också snart, från min hjärteråtta Russin, syster till all-time hjärteråttan Monster som gick bort i Februari, ett år gammal ❤️
Vart gjorde du den, om man får fråga? 🙂
Åh tack :3
Så tråkigt när de små går bort :c
Min tass är från Aye-Aye som blev 2 ½ år och dog i somras. Fick ett avtryck på papper precis innan hon gick bort. Hon var verkligen en mammagris.
Jag gjorde den på Finest Tattoo på Hornsgatan i Stockholm ^_^
// Fawo (;
#2 Visst är det! Tror lilla Russin börjar bli till åren nu också tyvärr, men får hoppas den lilla tjockisen hänger med ett tag till 🙂
Ok, får man fråga hur lång tid den tog och hur mycket du fick betala? 😃
500, vilket är minimumpriset och det tog typ 10 minuter :)
// Fawo (;
#4 Okej, men det är inte alls farligt. Har kikat på en tatuerare som ligger nära min skola som tar 800 i minumumpris, och sen 800 per timme. Enda problemet är att jag är rejält nålrädd och att dom bara har öppet torsdag/fredag, och jag vill att min mamma och pojkvän ska vara med xD
#5 jag hade min pojkvän med :3 Kändes skönt, men skulle kunnat göra om det utan sällskap också. Men skönt att prata under tiden. Då glömmer man bort vad det är man gör
Jag blev positivt överraskad om hur ont det skulle göra. Gör mindre ont än att epilera benen ^^, Fast sen beror det kanske på också vart man gör den på kroppen
// Fawo (;
#6 Jag hade med både mamma och pojkvän när jag gjorde min första, var jättenervös! 🤪 gjorde dock inte alls så ont som jag väntade mig :)
Jag tänkte ha min på ungefär samma ställe som du har den c: