Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttatueringar
Läst 1275 ggr
Charlott_
0

Vad är de?

Jag brukar söka på bilder på google för insperation på min nästa tatuering, men bland alla tatueringsbilder kommer denna bild upp.

Kan någon förklara vad detta är och vad är meningen med de eller är de bara skämt bilder? ^^

Bilden är borttagen av admin eftersom bilden var tagen från google och bildrättigheter saknas. Bilderna på google är inte fria att använda om man inte fått tillstånd från bildägaren.

rebeckanystrom-
0

ser ut som en sån man fäster med en blöt trasa ;P

Hanna
0

Lägg gärna in en länk.

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

Charlott_
0

#2 Ah jag får göra de för dem tog ju bort bilden…..

Charlott_
0

#2 Jag hittar de inte nu, minns inte vad jag sökte på för tatueringar då den kom upp men det ser ut sen något microchip som sitter under ett genomskilnigt plåster som är fäst på huden :S

JossiMelon
0

Det kan hända att det var just "plåstret" bilden ville visa. Det finns någon sorts "spray" man kan spraya på sin tatuering istället föra att ha plast över eller vad man nu har. Det ska sedan gå att ta loss som ett vanligt plåster. Det var en vän till mig som fick detta på sin tatuering när den var nygjord. 🙂

Charlott_
0

#5 Förstår inte vad de ska ha med ett ''chip'' att göra :S

JossiMelon
0

Var det inte en tatuering som föreställde ett chip då?

Charlott_
0

#7 Nej!! Skrev att de va ett genomskilnigt plåster och under var ett slags ''chip'' eller något…

Charlott_
0

#9 Precis den! :O Vad är de?

Rumblebee
0

Det ar en slags sensor for att mata t.ex hjartslag óch annat, istallet for att koppla upp patienten till en massa maskiner.
Det verkar inte vara nagot som permanent stannar kvar pa kroppen, utan att den ar som dom dar gnuggis tatueringarna man hade som liten och som till slut forsvinner.

Charlott_
0

#11 Hmm okej :P
Tack för ditt svar :)