Slå ihop priset?
Hej allihopa! Jag har en fråga. Om man vill ha två stycken små tatueringar (ca 3x2 cm) och man gör dom vid samma tillfälle, men på olika delar av kroppen, kan man ändå betala det som "en tatuering"? Båda ska vara svarta och kanske lite vita. Där jag tatuerat mig innan och kommer göra min nästa tatuering så har dom ett fast betalningssystem. Deras pris beror helt enkelt på storlek och hur många färger där är, inte på hur lång tid det tar för dom att göra tatueringen. Deras billigaste pris är 800 kr, vilket min förra tatuering kostade, men den är större än 6x4 cm, därför tänkte jag att man kanske kunde slå ihop priset av två till ett? Eller det är kanske helt olika från stället till ställe?
Det kan bara studion svara på.
Jag har slagit ihop vid flera tillfällen på den studion där jag tatuerat mig. Iof har jag gjort något litet i samma veva som något stort.
Sajtvärd på Iller.ifokus
Beror helt på. En gång så gjorde jag två olika mindre tatueringar på olika delar av kroppen och då tog hon på den studion betalt som för 1 tatuering. Alltså grundpriset(nålar och färg) och sen timpris för hur länge hon höll på. På en annan studio gjorde jag en mindre tatuering och fick samtidigt en annan liten fixad som blivit skadad när jag jobbade. Då fick jag betala dom som två separata tatueringar.