Vad hade jag passat i?
inte en piercing…men töjningar tror jag skulle passa din stil, stora då ;)
Medusa? :)
#2 eller medusa! Eller kanske snakebites? men tror medusa skulle vara snyggare!
#1 Får ofta höra att jag hade passat bäst utan nånting, men gah, känner mig liksom tom! 🤪 töjning har jag redan i ena örat, dock bara 8mm, och tror inte jag vill töja upp andra också. Trivs liksom i att ha en relativt liten spiral i ena bara 🙂 ska dock ta fler hål i öronen!
#2 #3 Har funderat på både medusa och snakebites. Tror dock snakebites hade blivit lite mycket… Men typ i så fall off-center labret eller medusa.
En vertikal medusa tycker jag skulle vara asfrän på dig! 🙂
A life spent making mistakes is not only more honorable, but more useful than a life spent doing nothing.
#5 Googlade, skitsnyggt ju! 😛 har funderat på både medusa och vertical labret, så det kanske kan vara något! Det tänkte jag inte på 😃
Förresten, om ni vill ha ansiktsbild framifrån (kanske kan hjälpa lite?) är det bara att säga till!
LAbret tycker jag
jag vill gärna se bild framifrån :)
Vertical labret hade jag nog tyckt blev snyggt också, dock inte vertical medusa…gillar inte den piercingen :P
Septum
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
#6 Jag har ju en själv, så det kan vara därför jag tycker om den 😉
A life spent making mistakes is not only more honorable, but more useful than a life spent doing nothing.
#10 smaken är som baken haha 😊
Vertical labret tror jag du skulle passa i. 🙂 Men du får gärna visa en bild rakt framifrån. Skulle vara ännu lättare att bedöma då. 😃
Röstar nog på labret/vertical labret nu!! ( beroende på hur rädd du är om dina tänder, labret funkar ju inte för alla)
#14 Lite rädd är jag om tänderna, men tanken på att ha nånting GENOM läppen vertikalt är rätt läskig 🤦♂️
Labret eller off-center labret tycker jag.
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Labret, Vertical labret, medusa, cheeks eller septum. 🙂
#17 Cheeks har jag funderat en del över också! Dock är jag nog lite för rädd, känns som att det är en piercing som kan krångla mycket och ge fula ärr om det vill sig illa (självklart kan alla det ju, men den är ju mitt i ansiktet också xD)
#18 Ja, jag hade nog inte vågat göra cheeks heller. Men jag tror du hade passat i det iallafall. 🙂
#19 Tror det jag också faktiskt. Men alla jag frågat, vänner och släkt etc., om piercingar i ansiktet, så har dom bara svarat att "nää du passar bäst utan, du har ett så gulligt ansikte!" etc., typ en (förutom du, då) som sagt att "Jaaaa, kör på det! Skulle bli skitsnyggt!" 🤦♂️
#20 Men du ska ju göra det Du tycker är snggt!! :)
Är rätt inne på en off-center, vertical labret, eller vanlig off-center labret… Liiite sugen på smilie eller septum också, dels för att det är snyggt, dels för att det är lätt att gömma, och dels för att det inte precis blir något synligt ärr om man tar ut dom sen… Men åh, kan inte bestämma mig. Tror dock inte jag får pierca nånting för min käre mor (läkare som hon är, alla piercingar i ansiktet är ett no-no…), är förvisso 18 men bor hemma så det är fortfarande hon som bestämmer. *suck*
Men vad tror ni om någon sorts off-center labret?
Tips/ideer/synpunkter på någon av ovan nämnda piercingar?
Tacksam för svar!