Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettallmänt
Läst 1358 ggr
Slyngel
0

Flera hål i öronen

Funderar på att ta ett till hål i ena örat (har ett i vardera öra) är det värt? Alltså är det enligt er snyggt på tjejer? Om ja, har valet av vilket öra någon betydelse???? :)

RomDoll07
1

Jag kan inte se någon som helst anledning till varför det inte skulle vara snyggt på tjejer, hur många tjejer som helst har ju fler än ett hål i varje öra. Själv har jag 5 i varje öra, totalt 10 hål alltså (jag har gjort dom flesta själv), och jag trivs jättebra med det. Jag gillar smycken och tycker det är kul att kunna variera vilka örhängen jag har, men jag kan också ha bara små vanliga ringar i alla hål när jag inte känner för att ha något speciellt och det ser bra ut ändå.

Ingen annan än du själv kan dock tala om hur du ska göra, det måste du känna själv. För mig var det självklart, när jag kände för att ha ett till hål gjorde jag ett helt enkel, men nu har jag varit nöjd med 10 länge så det kanske stannar där.

Zevzi
2

Jag tycker mycke hål är ruggit snyggt har 8 för tillfället… men vill du sjölv ha de så skaffa Vill du inte ha de så skaffa inte