Pierca bröstvårtorna
Hej!
Jag har funderat på att pierca bröstvårtorna i flera år,men jag har inte haft råd och min pojkvän var väldigt emot det.Så tänkte det kanske passar bättre nu när jag är singel :). Jag har lite funderingar..
Jag är lite nickelallergiker och kan ha nästan bara kirurgiskt stål i öronen,antar titan skulle gå bra med.Är det vanligt att man får titan som första piercing i bröstvårtorna eller måste man be om det? Någon som vet hur ärren blir när man plockar ut piercingarna sen? Blir bröstvårtorna mer styva/oftare styva? För mina är liksom inte alltid så utstående som när man tex är kall eller upphetsad men jag önskar att dom vore det oftare.Det som bromsar mig mest är väl rädslan för smärtan och oro för att få så kraftiga infektioner så att det blir nån bestående förändring på bröstvårtorna.Även rädd för att det ska ta lång tid att läka.Ni som har piercat bara en bröstvårta upplever ni att den ser större ut än den opiercade?
Har själv inte piercat bröstvårtorna, så kan inte ge några tips. Men tror faktiskt att alla seriösa piercare kör med titan.
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
hm okej hoppas på det.Det känns som om detta är en rätt big deal,iaf för mig.Visserligen kan man väl fråga piercaren om det mesta men är rädd för att dom ska svara det som man vill höra.

Låter konstigt att vara nickelallergiker men klarar av kirurgiskt stål, som innehåller relativt mycket nickel. Titan är däremot nickelfritt och är det som rekommenderas som läksmycke. Vilket också är vad piercaren i regel sätter i från början.
Mvh Ellenfyrkant
Hm ja alltså töjningar i kirurgiskt stål fixade jag inte men små vanliga örhängen har gått bra.Silver funkar i regel över en dag eller några dagar o sen börjar det krångla.Okej bra att dom brukar ha det då.