Piercade vertical labret
Snyggt.
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Snyggt, du passar i den. :)
Jag har varit sugen på att skaffa en men är rädd att det ska göra så ont. :P
Ser jag rätt att du har en conch? Jag har också en. Gjorde vertikal labret mer eller mindre ont än conchen? Tyckte du att conchen gjorde ont att göra?
"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin
#1: Tack!
#2: Tack! Det gjorde ont. Jag har högsmärtgräns, men med tanke på att det gick så sakta (om man jämför med te.x naveln, där tog han tången sen nålen och bara tröck igenom medans han nu skulle mäta oså + få det rakt så det gick rätt segt). Men det var ju jätte värt!!
Conchen tyckte jag inte gjorde så ont. Industrialen gjorde betydligt ondare. men Verticala labreten gjorde absolut ondaaaast!!!
_Kram Evelina
_
#3 Okej, nu vågar jag defenitivt inte göra en 😛
"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin
#4: Men hallåå! det är ju jätte värt! smärtan är ju bara på typ 30sek.. :D
_Kram Evelina
_
Åh, jag tycker vertical labret är så vackert! Och du passar jättebra i det. :)
Nice! Du passar riktigt bra i den :D
In vestigiis lupi...
Nu kanske detta inte allt hör in här, men efter som #2 undrade så vill jag också svara med mina erfarenheter, och jag har dock ingen conch, men jag tyckte inte att vertical labret kändes mer än när man är torr om läpparna och de spricker lite.
Och till TS, den passade dig super bra ju!
Medarbetare på Skor iFokus
Snyggt! Är också sugen på att göra en men jag har så små läppar så vet inte om det skulle vara snyggt. Och så undrar jag om det är lätt att få infektioner där vid läppen?
Sara
Nattglimskaniner.webbnode.se
Så snyggt! Förstår att du är nöjd! Har också nyligen gjort en (i slutet av sommaren) och är hur supernöjd som helst! :)
\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!
#10: Tack! Jag har inte haft några problem, förutom när jag är torr om läpparna så kan lixom piercingen "fastna" i huden och det gör ont. Men det har ju inte läkt klart än så kan inte svara på om det är lätt att få infektioner oså.
#11: Ellerhur!! asnice!
_Kram Evelina
_
Jättesnyggt! Du passar verkligen! 👍😃Har också en samt en i tungan.
Sajtvärd: Barnens ifokus † Medarbetare: Spetsar & urhundar & Tonåringar ifokus
Facebook: Iron Wolf - working sleddogs
Gilla oss där och dela gärna!
.
nu har den börjat krångla lite :( typiskt!!
_Kram Evelina
_
Ååh så snyggt. Skulle också vela ha en, men har redan en mitt på så det skulle nog inte passa. XD
#14 Får man fråga hur det börjat krångla? :o
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
Det gjorde min med! Rengör den morgon och kväll med koksaltlösning och lek inte med den så ska du se att den skärper sig!
Medarbetare på Skor iFokus