Bodyart iFokus

Bodyart

Etiketttatueringar
Läst 1491 ggr
KleinePlupp
0

Cover up. Ideér?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

När jag var 18 så gjode jag ett litet hjärta på höften. Hjärtat är ungefär 2 cm stort, så det är ett litet motiv. 

Jag skulle inte säga att jag stör mig på tatueringen eller ångrar den. Men går det att göra något "roligare" med den så tipsa mer än gärna. Jag vill altså göra en cover up på den. Dessutom så är hjärtat ganska så slarvigt gjort med ojämna linjer som suddats ut lite väl mycket under åren. Vill bl.a. ha något som är större samt något som döljer mina fula bristningar.

En annan sak jag ska nämna är att jag endast gillar abstrakta tatueringar. Dvs, mönster, symboler, geometriska figurer, och annat liknande som påminner om clip art (Inga skuggor, och änkla/rena färger)

Sååå…Hoppas ni nu kan kasta tips på mig =)

Cahira
0

Fjäll brukar alltid täcka bra har jag hört så drake, koifisk, orm m.m. kan ju gå att överväga kanske?

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

[Olärd]
2

Vill du verkligen bli av med hjärtat för annars så skulle man kunna fixa upp färgen i den, fixa till kanterna och sedan slänga på massa saker runt om men att hjärtat blir "mitten"…bara en tanke

KleinePlupp
0

Det skulle faktiskt kunna vara något :) Har funderat på lite ideér idag och varit inne på ungefär den tanken oxå.