Pierca bröstvårtan
Hej!
Har tänkt pierca bröstvårtorna. Spelar det någon roll vilken av bröstvårtorna man piercar för attt inte få den omtalade bögstämpeln? Som exempelvis om man piercar bara ena örat så e man bög. Minns inte vilken sida det var men det finns något liknanade med bröstvårtorna. Någon som vet hur det ligger till med den saken?
OBS!! Endast seriösa svar.
Äsch inte då. Om du vill ha det så kör hårt! Om du nån gång känner att du behöver dra en vit lögn, säg att du slog vad och förlorade eller nåt. :)
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
"Omtalade bögstämpeln" Detta är något fjortis homofober hittat på. Spelar det nåhon som helst roll vad dom tänker? Dom är ju en extremt liten del av befolkningen.
Äh, ta i båda så slipper du oroa dig om det ^^
Om du nu oroas så mycket över bögstämpel så kanske bröst vårtan inte är ett alternativt öht då det på 90-talet var så underförstått att man va lite smygis med bröst vårte piercing oavsett vilken av dem de var ^^
Skulle det va så hemskt om någon tror att du är bög?
Really, bry dig inte om det där :) Jag har aldrig haft det problemet någonsin och jag har piercad nipple. Om någon skulle tro jag var bög så skulle jag förmodligen tycka det var rätt hilarious faktiskt.
Bjud på det ^^
Men om du verkligen är rädd för vad folk kommer tänka och tycka så kan jag inte rekomendera några body-mods (Förutom att klippa håret). Finns trångsynta gamla tråkmånsar som inte vill förstå eller acceptera att tiden går och saker förändras.
#5 Word!