Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettfrågor-och-svar
Läst 2596 ggr
rebeckanystrom-
0

Nervös inför sleeve!

På onsdag nu ska jag fortsätta med min sleeve, har just nu bara på överarmen men kommer börja bygga neråt, och är sjukt nervig för att det kommer göra så grymt ont. Vilka är de känsligaste områdena på armen?

Kommer dessutom sitta i 5 timmar, någon som har något tips på hur man ska orka med?

Fislisa
0

Det gör inte oftare längre ner, de är väl isf i armvecket.. Men för mig domnade hela armen och det dövade liksom. Satt också i fem timmar, men tiden flyger iväg så det kommer gå bra ;)

Karmatarerskanise
0

Har ingen på underarmarna men kan tänka att armbågen gör ont. Och undersidan med tunn hud. Ät ordentligt innan och ha med dig något litet att äta och något att dricka.

rebeckanystrom-
0

#1 hoppas hela armen domnar bort :P hahah

#2 ja hört att armbågen ska göra ont! ja tänkt ta med mig lite drickyoghurt o maka :)

Cahira
0

Ta med dig musik :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Mischa
0

Underarm och muskelfästen är inte trevliga, men du kommer ju att uthärda det.

Ta med något litet att äta 5h är ett tag.

≧◔◡◔≦

rebeckanystrom-
4
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Linen klar på det mesta! Lite kvar på överarmen/bakre överarm där det ska sitta en drömfångare! men valde att göra den nästa gång, då hela armen bara skakade av smärta tillslut :P underarm och där man brukar ta blod ifrån var allt annat än trevligt!! Men no pain no gain, så det var bara att härda.