Rook
Hej!
Hittar bara gamla forum om folk som har tagit rook, i örat asså.
så tänkte se om det är någon här som gjort? o om hur ont det gjorde och hur mycket det har krånglat? lägg gärna upp bild! :) sjukt sugen på att ta men det jag har läst är att nästan alla har haft problem med den.. tack i förväg!
Jag har en rook. Jag tyckte inte den gjorde ont att göra. Jag gjorde den dock med ring och det har gjort att den krånglat lite fram och tillbaka. Så jag rekomenderar att göra den med en böjd barbell. Det är lite pilligt att byta smycke, bra att ha i åtanke. Jag har inga problem med den nu. Fast nu har jag som sagt barbell i. Vet inte hur den skulle bete sig om jag bytte tillbaks till ring igen. Men det är en snygg och lite annorlunda piercing. Så jag är glad att jag har den. 🙂
tack ! mm vill verkligen ha så sjukt snyggt!
Jag hade en rook för typ ett halvår sen. den läkte nästan.. en dag tog jag min pojkväns armar om huvudet och skulle kittla honom, vilket gjorde att han vek mitt öra… halva rooken gick sönder. nästan utbruten. inte skönt. men annars tycker jag du borde ha den!
gjorde ont för mig, svimmade nästan 2 gånger (vilket jag aldrig gjort av smärta) men smärtan är ju individuell:)
Sajtvärd på Neofinetia Ifokus
Japanska och Asiatiska orkidéer
Aj! Fy va synd :/ haha mm jag tror det kommer göra jätte ont haha.. tycke naveln gjorde ass ont..
Jag kunde inte ha en rook då mitt öra inte var bra anpassat för den piercingen så gjorde en daith istället och den gjorde ganska ont att ta men läkte faktiskt kanonbra (med ring) och har aldrig strulat vilket andra broskpiercingar gjort på mig. Har haft den i 11 år utan minsta problem :)
Sajtvärd på Iller.ifokus