Du måste ha med dig målsman då du är under 18.
Men rekomenderar starkt grabbarna på Barbarella😉
Behandla andra såsom du själv vill bli behandlad
Mina kaninselar m.m. | Min blogg | Min uppfödning | Youtube
#1 Japp, ska ta med mamma :)
Vart ligger de?^^
Kolla HÄR
Det verkar som en bra studio, ska kolla med mamma om vi kan åka imorgon eller nästa helg! :) blev så glad när hon äntligen tillät mig att skaffa en
#4 Känner några av grabbarna där. Kyle fixade min industrial (han snackar engelska) & Ola är sjukt trevlig att snacka med och välldigt hjälpsam :)
#5 Hmm okej :D Tycker du det är snyggt med navelpiercing?
#6 Jag själv är för stor för navelpiercing, då jag kropsmässigt inte funkar med en😛Men skulle absolut kunna tänka mig att skaffa en när jag tappat kaggen😊
#7 Okej :D Jag har rätt platt mage så det kan nog funka på mig..
imorgon ska jag ta piercing om jag får för studion , kom på det idag så de blev rätt impulsivt men jag bestämde mig för att göra det imån. behöver man en bokning eller så ?
Vill du vara säker på att få en tid så är det bäst att du bokar dagen innan. Det är inte säkert att dom har tid för dig när du kommer som drop-in. :)
Boka tid och gå till barbarella, dom är jättebra och trevliga!
/Christine
efter många piercings när jag var yngre och med många piercade vänner kan jag bara rekommendera ed. Han är fantastisk och en underbar personlighet! Jag har piercat mig hos Barbarella och skulle inte göra det igen då jag fick en sned piercing som jag senare fick ta ut och göra om.
Med vänliga hälsningar
Sandra och flocken
http://wingforsflocken.blogspot.com/