Dermal anchors på fot?
Ska göra min första tatuering imorgon, på foten! 😃 Funderar på om det senare är möjligt att sätta en dermal på foten eller om det är en dum idé, tänker då det mest är ben där?
Kul med tattoo! 😃
Jag tror dock inte att de är så jätte smart att göra en anchor på foten tyvärr. Dels är de knappt någon hud där och sedan så kommer de bli svårt för dig att ha skor eftersom att den kommer sticka upp en bit.
Så då kommer de nog att skava en hel del och du kommer nog att få infektion i den eftersom den blir "instängd" så pass ofta av både strumpor och skor. Men du kan ju göra på andra ställen på kroppen. 🙂
Mvh Anna
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^
#1 Ja jag är så förväntansfull! :) Hmm okej, ja sen kanske det då också finns risk att den slits bort lättare då det, som du säger kommer strumpor och skor ivägen väldigt ofta! Haha ja jag får ta och fundera på det ;)
Jag hade en dermal på bröstet som satte sig lite utåtstickande från kroppen så att säga. Det var ett helskotta med tröjor och tillslut råkade jag slita ut halva plattan och var tvungen att ta bort den. Rekommenderar därför starkt att inte sätta en på foten med tanke på strumpor och "skav" från skor odyl.
/Anneli
#3 okej!! Tack :)
Men du skulle ju kunna sätta på andra ställen. 🙂
Jag har 2 på varje höft och de funkar helt ok. De är bara ibland om man har någon tröja som är i spets eller så som de kan råka fastna runt smycket och då känns de ju lite om de ska av lite hastigt.. 😉
Och jag som oftast har leggings på mig, så kan själva kanten skava på smyckena ifall dom ska sitta en bit upp, men de går ju alltid att anpassa höjden som man vill.
Sen finns de ju såklart fler ställen man kan sätta dom på, men jag tycker iallafall att höfterna är bra eftersom att de inte är så mycket som kan skava på dom. 🙂
Mvh Anna
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^
#5 ja höften och bakom handleds "benet" är väl det jag har tänkt på :) men vid handleden får man vara försiktig för tröjor också som sagt!