Vertikal klitoriskappa ??
Hejsan, imorgon ska jag gå och göra en vch som jag velat göra länge men jag undrar hur går det hela till, hur sitter man hur gör dom hålet uppifrån och ner eller nerifrån och upp ? Hur ont tyckte ni det gjorde ? Har man ont lång tid efteråt ? Hur funkar det med sex, tex om man gnider mycket eller om det är av det hårdare slaget får man skav och ont då ?
Jag fick ligga ned på britsen, och jag har för mig att de går nedifrån och upp. Det gjorde väl lagom ont. Inte värre än bröstvårtan, men det är ju väldigt individuellt. Vch är den piercing hos mig som läkt snabbast och mest smärtfritt och som också har krånglat minst - inte alls faktiskt.
Jag märker inte av min vid sex om jag inte gör det med flit. Men man ser så olika ut där nere att det också är högst individuellt.
/Anneli
Såg nu att det var två dagar sen du skrev, vilket betyder att du gjorde den igår, eller? Hur gick det? :)
/Anneli
Ja jag gjorde den igår, var något fruktasnsvärt nervös att jag skakade ! Det gjorde inte alls så ont som jag trodde men visst kändesdfet men mouchen jag hade förr gjorde minst dubbelt så ont ! Fick ligga på en brits med ett kä på vardera hörn sedan fick jag hjälpa till att hålla isär med händerna så han kom åt. Det började blöda ganska ordentligt igår kväll och nu är det ganska svullet, är det normalt med svullnad ? Känns nästan som staven är för kort :/ men den kanske inte behöver bytas för svullnaden lär lägga sig om några dagar kanske ?
Hur är det nu? Min gjorde fruktansvärt ont en sekund när den gjordes sen kändes den knappt och sex går bra!
Nu är det lungt, inget ont eller ja kan sticka till lite ibland när den vrider sig om jag står med benen i kors och så. Sex var en helt angenäm upplevelse med den !