letar bra tatuerare
Hej ja e ut efte en bra tatuerare me vetiga priser! Ha fler projekt ja ska jöra å d e lite spesiel då min helsa e veldit dålig å ekonomi int den besta ner man drabas svåt å int kan joba mer:( Ja lev unde ovishet å vil hina få mina barn på min krop,ha hunit gadda dit mina dötrar men ha tre söner me som ja vil hina få dit d e d ja önsk av hel mit järta! Dom ja prat me htils Ha bejert fö myke fö at ja ska kuna lykas lös d då d int bara e 1 namn så om nån kener til nån så tipsa järna! Helst i nerhet av Östergötland :)
Vad är "vettiga priser"? Går man ner alldeles för lågt i pris är nog risken för en sämre tatuerare ganska stor.
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Aa ja vet men d ska som sagt va nån som e bra! Dom ja kolat ska ha liksom 1500/namn å d e lite myke fö va ja klar då ja Ha fåt fler stroke å e gansk dålit å min framtid veldit ovis! Få int in jetemyke pengar å så ha ja ju barn så vetit pris
Dom flesta tattuerare brukar ha timpriser. Så tar ett namn en timme och de tar då 1500 kr för det så tycker inte jag det låter dyrt.
Du kan ju kolla på gaddad.se om det finns någon i din närhet som är duktig :)
//Belinda aka Zandrama
Tyvärr kostar kvalitet. Har du inte råd är det bättre att spara ett år och sedan göra det hos en duktig tatuerare. Inte leta efter ett billigt alternativ.
Ha tatuerat mej gansk myke jenom år men tyver Ha den ja gåt til inan slut! Vil hit nån som e bra,vetig å kan tenka sej kör sen oså int bara namn nu,Ha fler sak ja vil få dit å likså min Karl Ha en del han vil kör så! Jo ja tyker nog d e ret saftit fö et namn faktist! Vil kuna etablera en kontakt som fins kvar å som ja kan återvenda til då ja som sagt ha fler sak! Men kan kola den sida :)
Det beror ju helt på hur stor texten ska vara oh hur detaljerad den kommer vara. Men ett timpris från 1000kr är ganska normalt.
Dom ja ha gåt hos melan 500-1000 å deta e int nåt avanserat namn eler text dom ja jort tog knapt en Tim å då jorde ja båda derför e 1500 dyr anse ja:\ Gå ju jivetvis int til nån som e bilig å dålig utan vetit pris å melan 500-1000 vist men då ska. ju bli bra me! Men helst et bra pris på hel alt å sen at man kan koma överens å kör mer efte d!