Kvinnor med stora töjningar
Hej! Vill töja upp mina öron till 22mm (har haft 10mm som störst) men vet inte riktigt hur det kommer se ut på mig eftersom jag är rätt liten och har små öron. Vet att det finns trådar där man lagt upp bilder på sin töjning, men skulle vilja kvinnor/tjejer med stora töjningar i proportion till ansiktet (självklart kan ni sudda ut ansiktet!) 🙂
Jag kan tycka att blir det större än 30-32mm så är det inte snyggt på någon. Men det är min åsikt.
Jag har 24mm i båda öron, och nu är det nog stopp för mig.
Jag har (hade haha) ganska små örsnibbar jag med. Men man märker ju när det är dags att sluta, om man tycker att det ser konstigt ut eller att det inte går att töja mer. På bilden har jag 22mm :)
Tar tillbaka att över 30mm inte är snyggt på någon. Jag såg just en tjej här på iFokus som det var riktigt snyggt på!
aha, tack! Såg inte för stort ut! 🙂
Vill gärna se fler bilder!
Kan du inte lägga upp en bild på dig och dina öron? :)
Jag skulle inte se det som något problem att gå upp i storlek :) Bara hålla koll på att inte göra det för fort osv, och tänka på att ju större desto svårare att få det att krympa! (Men det vet du säkert redan ;) )
#7snyggt! Ditt öra ser tjockt och friskt ut!
#8 tar man hand om sina öron på rätt sätt så gör dom ju det ;)
† Min portfolio: http://ebphotography.portfoliobox.me/ †
För det mesta så tycker jag det är som allra snyggast runt 20-30mm, men har ändå sett ganska många med större som jag ändå tyckt ha varit riktigt snyggt. Morgan Joyce till exempel. Finare finns inte!
Förövrigt så tycker jag inte det är särskilt snyggt med små töjer heller. Om man bara töjer till kanske 10mm så ser jag ingen mening med det över huvudtaget. Men det är såklart en smaksak! :)
Mina är 30 mm och just nu har jag en silikon tunnel i som lyser i mörkret haha 😃
Jag tycker heller inte att de är särskilt snyggt med små töjningar som 10 mm och neråt. Då känns de ju inte som att de är någon mening att töja. Så ligger man på 24 och uppåt så är de enligt min mening snyggt. Och 30+ på dom är förjävla snyggt 😉
Mvh Anna
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^