Skäms för mina bröst!
Jag har skrivit förut och ställt frågor om bröstvårte piercing, jag ska göra båda samtidigt samt slänga in en navel bara för att sambons dotter vill med och göra navel och vill inte gå ensam (hon är över 18), men seriöst den ENDA anledningen att jag inte kommit iväg är att jag skäms så förbannat för mina bröst..
De är dropp formade, hade de vart stora så hade de kunnat misstagas för silikonisar, har faktiskt snygga utstående nästintill konstant styva bröstvårtor..
Men mina tuttar är så jävla små, jag vill göra en förstoring för jag kan verkligen inte bära upp ett enda tutt-behövande-plagg utan Lindex största jädra puff bh:ar som är vaddade hela vägen (inte bara pushup) de är 3 cm tjocka på tjockaste stället, utan dem är jag platt näst intill.
Jag överväger faktiskt att jag ska gå och prata med dem, jag har vart där tidigare, fått en skit bra kontakt, de är dyrare än där jag gjorde min septum (de tog 350 för septum och dit jag ska gå tar 600) men jag blir glad och rätt trygg av att prata med dem, de sa att de såg på mig att jag verkligen ville och sa åt mig att bara följa med så fixa dem det på en gång, jag påstod att jag ska komma tillbaka när jag ätit och sovit ordentligt vilket jag inte gjort.. inte hela sanningen, ska nog exponera min otrygghet i att exponeras.
Har någon vart med om liknande kval?
Tror det är många som har olika komplex. Men jag lovar att piercaren har sett alla typer av bröst och inte kommer höja ett ögonbryn åt dina.
Jag hoppas du tar mod till dig, tror du kommer bli stärkt av det :)
#1 ja jag hoppas det, men tror du att jag ska berätta om min osäkerhet?
Jag har liksom INGET problem att slänga mig upp i en gyn stol så har inget intimitets problem, ett storleksproblem ^^
#2 Ja, det kan vara skönt för dig att berätta om det. De brukar var bra på att få en att känn sig bekväm, speciellt om man berättar att man tycker det är jobbigt.
Alla bröst är vackra! Jag vet, klyschig kommentar, men så är det ju ;)
Jag gjorde min första bröstpiercing i veckan och tycker att den ser så otroligt mycket snyggare ut nu. Med piercing så ändrar du ju utseendet på bröstet i viss mån och det kan ge illusionen av "snyggare" bröst (beroende på vad man tycker är snyggt).
Själv har min högra alltid varit mindre än den vänstra…Något som jag haft komplex för och det hjälper ju inte att pojkvännen favoriserar den större haha xD. Nu ser faktiskt "lillstumpan" ut att vara mycket större och det är ju det här med illusioner. Men jag blev i alla fall jättenöjd, ett stort plus att jag blivit känsligare också.😞 Piercingen har definitivt gjort mig mer självsäker på ett sätt och jag känner mig jäkligt sexig haha😇. Nu har det ju gått en månad, så jag kanske är lite sent ute. Men det vore kul att höra om du bestämt dig 🙂
Har bestämt mig, nu behövs bara pengar ^^ Kul att höra sådan saker om självförtroender osv behövs i denna pepp.
När jag piercade bröstvårtan så tyckte jag genast att jag fick mycket snyggare bröst! Såg helheten på ett annat sätt :)
Sajtvärd på Iller.ifokus
#6 spännande och se vad jag upplever ^^
Hur gick det?
Jag har samma upplevelse som JossanH. Mina bröst är tunga och hängiga, mycket större nedtill än upptill. Så jag har varit ganska missnöjd med dem, men sedan jag satte en ring i bröstvårtan har de blivit grymt mycket snyggare, sexigare och jag är mer tillfreds med dem överlag :)
#8 han jag skulle pierca mig hos skulle slå igen pga att de hade lite för mycket konkurrens och för lite reklam för att slå, så nu letar jag efter en ny piercare då jag ej vill gå till han jag gjorde septum hos, rent och fint men bedrövlig social skill.
Var in igår IGEN och pratade och lyckades prata med tjejen som kom from the headquarters - min tilltänkta studio kör fredagar månaden ut så har tid bokad på fredag!
Som en så kallad "man" kommer jag in här och slänger in min syn på det…
Små bröst är i mina ögon oftast mycket snyggare än stora…
Sluta skämmas för de gåvor du har fått, de är säkert hur vackra som helst.
be inte om hjälp om du inte vill ha den
#11 tack, måste säga att killen som utförde ingreppet var väldigt trevlig och pratade med mig ang komplex inte bara för bröst utan även andra kroppdefekter och hans åsikter om vissa saker va något jag öht aldrig ens tänkt på men jäkligt bra syn på kroppar.