Rekomenderad studio för bröstpiercing?
Hej! Jag är 18 år och har velat skaffa bröstpiercing ett tag nu och har läst om alla risker och läkningen så är väl informerad.. Nu vill jag bara hitta en bra studio att boka en tid på. Har piercat mig tidigare på west side evil i stockholm men där skulle jag aldrig pierca mig igen. Har ni piercat bröst vårtan? Rekomenderar ni piercaren?
Calm vid mariatorget, hornsgatan! Seriösa, väldigt noga med hygienen och trevliga :)
Du kan ju börja med att gå in och prata med dem du behöver inte bestämma dig där och då
Jag piercade bröstvårtorna hos en "frilansare" från sthlm som va inhopp på India i Örebro - han ska jag pierca mig hos nästa gång oavsett vart han är!
East Street har jag hört massa bra om men själv aldrig vart där.
En del säger Barbarella men har själv fått en nästan negativ uppfattning om dem men jag kan ha fel - har inte piercat mig där heller.
Calm är den enda studion jag går till vad gäller all typ av mods :)
Dom är super trevliga och är väldigt proffsiga och kan sin sak :)
De håller sig även uppdaterade hela tiden och går på utbildningar och seminarier kring bodymods.
//Belinda aka Zandrama
#2 Jag piercade, tyvärr, min vch där då jag för tillfället inte hade mycket pengar och var ivrig… Det gick bra och är bra men den är tyvärr felplacerad och den gjorde då även av simon(tror jag han heter) han som äger stället.
#3 Ja samma här! Det är en väldigt seriös studio som även säger till dig om det är något du inte kan göra.