Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettideer-och-tips
Läst 1241 ggr
[Tilde]
0

Studios i Malmö eller Kbh

Har redan fått några tips, men vill gärna ha fler tips på tatueringsstudios i Malmö eller Köpenhamn! 🙂 Har googlat lite, men det är ju svårt att veta vad folk tycker om dem utifrån hemsidor.

Så komsi komsi med rekommendationer! :)

[Melinda]
0

Zoi tattoo i Malmö gillar jag! Uhmm.. ska se om jag kommer på fler i just Malmö.. Sen vissa studios har ju bara tatuerare som är ''inriktade'' på en sak, så beror lite på vad det är du är ute efter också :p Dem på Immovable tattoo är också bra (har själv planer på att tatuera mig hos Johan Svahn där) .. Hmm.. ska se om jag kommer på fler i Malmö :p Min gärna står still just nu. Annars finns Elin Lowén i Lund (sjuuukt duktig)

[Tilde]
1

#1 Hittade dem på Google bland de första :) Så jag har spanat in dem lite, gillar verkligen vissa av tatuerarnas verk! 

Jag vill gärna ha verklighetstrogna tatueringar, just nu blommor :) Inget liksom "cartoon"-stil, utan fotorealistiskt.

[Melinda]
0

Ah. Synd att du bor i Danmark då :p Finns en del uppåt landet (här i Sverige) som är rätt duktiga på fotorealistiskt :) Men Zoi är grymma :D Vet inte om där är nån annan studio i Skåne ens som kan vara bra på sånt :p Vet inte om Evil Twins är bra på sånt. Fast dem är ifs i hbg.

[Tilde]
1

#3 Äh, tack ändå! Jag får googla lite och kanske höra med några danska människor angående tatuerar i Köpenhamn då. :) Sen kanske jag mailar Zoi och hör lite med dem, eller försöker hitta dem i Malmö. 😃

[NellieLavec]
0

One floor down i Malmö är suveräna! Alla i min umgänges krets gaddar sig där x) Nis är helt otrolig med nålen!!

[Tilde]
0

#5 Tack! Ska kolla upp dem 🙂