Nya double-labrets/snakebites!
Efter en lång inre dialog, snack med sambo, vänner och folk här i formuet bestämde jag mig för att det var snakebites/double-labrets jag ville ha som mina nästa piercingar. Tog ur kindpiercingarna under hösten och "saknaden" efter dem känns nu fylld och jag är jättenöjd!
Och, om det inte redan är brett känt så är Calm Bodymodification på Hornsgatan den bästa moddingstudion i Stockholm. De är extremt professionella och så trevliga att jag inte ville gå därifrån när stavarna satt på plats.
Var alltså där igår, så piercingarna är helt nytagna. Är lite svullen, men inte farligt alls. Var även lat och köpte deras Piercing Aftercare Spray (istället för att göra koksaltlösning) och måste säga att den är supersmidig.
Men ååh! Fan vad snyggt det blev! 😃
Nu blir man ju själv fruktansvärt piercingsugen igen! Du får inte fresta en sådär! 😉
Bra att du gjorde som du hade tänkt och bra att du är nöjd. Du passar verkligen skitbra i de! Hoppas att man får se någon video framöver som handlar om dom? Typ smärtskala (hur ont de gjorde att göra dom), läkningstid och sånt. De skulle faktiskt vara kul att se. 🙂
Mvh Anna
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^
Se! Jag sa ju att snakebites skulle vara awesome ^^
Ja Calm gänget är så otroligt mysiga allihop :D
Min sambo har gjort allting hos dem och jag kommer alltid gå dit i fortsättningen med alla mods jag vill göra :)
//Belinda aka Zandrama
Åh, vad snyggt det blev! Normalt sett är jag inte överförtjust i för mycket metall runt munnen man jag måste erkänna att det verkligen klär dig! Och om du skulle fundera på att göra något mer i framtiden så lägger jag en röst på bridge! ;)
#1 Tack! :) Jag var så exalterad när jag kom hem från Calm att jag faktiskt spelade in en video direkt: http://www.youtube.com/watch?v=r62w6xWihDA
#2 Japp, jag visste att jag tänkte rätt från början! :)
#3 Tack! Och bridge är fortfarande ett alternativ framöver. Dock har jag glasögon hela dagen på jobbet, så det kan bli ett problem.
#4 Åhh, fyfan vad grym du är! 😃
De är alltid kul att se dina videos och du har alltid så fräcka ögonbryn. 🙂
Mvh Anna
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^
#5 Hahaha, tack! :)
Sällan man ser någon som passar i att ha så många saker runt munnen men du passade verkligen i det och var awesome-söt på bilden :D
Jätte fint blev det, gillar ditt hår också! :) tyckte jag kände igen dig också när jag såg bilden och kom då på att jag har sett dig på youtube :D
#7 Tack!! Det var en grej som jag var lite nervös för innan. Att det skulle bli metall-mun. Men det känns bra faktiskt. :)
#8 Kul! :)