Bodyart iFokus

Bodyart

Etikett: tatueringar
Läst 2646 ggr
CepeSnuffe
0

Tatueringsstudio i Göteborg?

Hej!

Jag har gått och planerat en tatuering i två år nu och känner mig äntligen redo att gadda! Problemet är bara att jag inte vet vilken tatueringsstudio jag skall gå till. Pris bryr jag mig inte om, det är kvalitén som räknas. Skall göra en drake i svart och grått som jag skall ha på sidan. En stor tatuering. Har så vårt för att hitta den "perfekta tatueraren" för jobbet så att säga (: draken skall vara så verklighetstrogen som möjligt, ingen asiatisk drake utan en….. ja vad man nu skall kalla den, sagodrake. 

Har kollat en hel del på Heidi Hay och det är den enda som känns bra hittills så jag tänkte fråga om det är någon här som gaddat sig där eller som kan komma med förslag på andra bra ställen i Göteborg eller i närheten av Göteborg (:

ChristineL
0

Det är ju inte mycket som slår Heidis verk ;) En kompis har gaddat hela benet där. Hon är dock väldigt speciell och kan ha en lite dryg stil, hon väljer själv vad hon vill göra och inte helt enkelt.

Jag har varit hos Freddan på City Tattoo och är sjukt nöjd. Har även hört bra om Buzztop 28.

CepeSnuffe
0

Tack så mycket för svaret (: Skall ta och ringa till Heidi Hay idag nu då ^^ känns jättekul att äntligen ha hittat någon som känns rätt. Får se hur det känns när ja pratat med henne, vilka ideer hon har och sånt (:

Feministbrud
0

Heidi Hay är nästan alltid fullbokad, vad man hört är att väntetiden är sjukt lång..

American Art Tattoo på Andra Långgatan är absolut något att rekommendera! Hur skön personal som helst, fantastiskt erfarna och bra pris! ✨

Självsäkerhet håller längst. Regnbåge