Vilken, om någon alls?
Fattar inte alla dom där namnen med du hade nog passat skit bra i under läppen :)
#1 Okej! Labret är just i underläppen :) Men tycker du i såna fall på sidan eller i mitten? :)
Medusa!
Meduds säger jag med
Medusa tycker jag :) Söt du är ts måste jag bara säga:)
#5 Nämen tack! :)
🙂 #6
Jag tror faktiskt att du skulle kunna passa bra i en septum. 🙂
Mvh Anna
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^
Jag har gått och funderat lite under dagen och känner mer och mer att jag kanske ska satsa på en labret och en monroe, men vet inte riktigt om jag vill ha en vertical labret eller en "vanlig" i så fall :)
#8 Hm, ja kanske det. Vet inte riktigt om det är min grej, men nu när du säger det så :)
#2 sidan :)
Medusa eller vertikal labret :)
"I am definitely a mad man with a box." - 11th Doctor
medusa :)
tycker också septum skulle passa :D
www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -
Medusa eller vertikal labret!
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Medusa, helt klart!
~mikkan
Haha, ni verkar rätt enade i svaret i alla fall :P
Jag tycker monroe då det matchar din feminina apperance på bilden :)
Jag tror att jag har bestämt mig. Det jag är mest sugen på är vertical labret och hur mycket jag än kollar runt hamnar jag alltid tillbaka i samma spår. Så jag tar det som en signal från mitt undermedvetna. ;)
Lite korkad fråga kanske, men det får inte hjälpas; vad för smycke har man till vertical labret? Har sökt runt som en idiot och inte hittat något särskilt för just VL. Kan man ha typ ögonbrynssmycke? :$
#18 Du kan ha en labret stav eller en ring. Men dom lär ju sätta i en labret som läkstav iallfall. 🙂
Mvh Anna
fuzzieshamsteruppfödning
#19 Okej! Men är inte de raka med en platta i ena änden? :$
#20 Stavar i läppen är en pärla och en platta på insidan! :)
Yepp, en labretstav har en platt sida och en kula i den andra medans en vanlig barbell har en kula på varje sida. 🙂
Mvh Anna
fuzzieshamsteruppfödning
#22 Men då får jag väl en barbell av nåt slag, då den ju ska gå igenom läppen? :)
Njaa, jag tror att dom sätter i en labretstav eftersom de kommer skava mot tänderna annars. 🙂
Mvh Anna
fuzzieshamsteruppfödning
#24 Men den kommer inte gå igenom ;) den går från under läppen och upp igenom själva läppen :) http://www.piercingtime.com/images/06/vertical-labret-piercing.jpg
Nämen gudis, jag hade missat att de var en vertical du skulle ha, fick för mig att de var en vanlig center labret haha 😃
Jomen då kommer du få en böjd barbell. 😉
Mvh Anna
fuzzieshamsteruppfödning
Haha, ja jag blev lite förvånad över svaret :P
Haha jaa de förstår jag 😂
Mvh Anna
fuzzieshamsteruppfödning
Ta hur har det gått? :D
#29 Jag har inte piercat mig än, går fortfarande och funderar :P
#30 Lite roligt att vi båda funderar på att göra samma (monroe) :D Men det är svårt, förstår att du inte vet vilken av alla snygga läppiercingar du vill ha. Jag har ju haft både vanlig labret samt off center så för mig återstår bara alternativen Monroe, medusa och vertikal :) inte så "bara" heller iofs :P men för mig är valet enkelt: monroe it is! ^^