Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettfrågor-och-svar
Läst 3766 ggr
Cochon
0

piercingstudio i Skåne - tips

Hej hej! Har bestämt mig för att skaffa cyber bites, men känner inte till en enda studio i Skåne. Jag bor på Österlen, så gärna där i närheten. Här ni några tips? :-) /Cochon

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Zadeira
0

Jag känner inte till mycket i den delen av skåne, är själv från Lund och piercade mig i Malmö när jag gjorde min labret.

Lia
2

Jag bor också på Österlen :) Men häromkring finns det inga som jag tycker är bra. En kompis gjorde monroe i Simrishamn på något ställe, och det blev väldigt inflammerat. Själv åkte jag till India i Malmö, så det rekommenderar jag, för de är väldigt kunniga där! Värt den resan :)

FruktFrida
1

Har en kompis som gjorde på india! och är skitnöjd :) Annars finns det nog inga närmre nu när chrispa lagt ner :/

FruktFrida
2

Och gör det inte hos en hemma pulare hur billigt det än är!

Cochon
0

Tack så mycket! Har fått India som tips av en kompis också, så tror det blir dit jag ska. :-) Någon som vet vad de tar för en cyber bites?

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.

Lia
0

#5 Ja, det är ju helt enkelt 2 läppiercingar så att säga, så det borde bli sammanlagt 1000 kr, eftersom de tar 500 per st.

Men ring innan och boka tid så du inte kommer dit i onödan, de brukar ha ganska fullt.

Cochon
0

#6 Awe, så man får ingen trevlig liten rabatt på India för att man tar två på en gång? Min plånbok gillar inte detta….. :-(

Cochon
0

#6 och tack förresten för tipset, ska ringa innan. :-)

Lia
0

#7 Nej tyvärr tror jag inte det! :/ Mängdrabatten gäller nog bara vid ännu fler vill jag minnas. Men hör när du väl ringer! :)

leemland
0

Det finns en studio i Tomelilla(tror jag det är), som är/verkar bra. Men jag kan inte komma på namnet nu :S Ska se om jag hittar namnet. 

Sen har du hon tjejen i Ystad, men hon har oftast bara öppet för bokning 1 eller max 2 gånger om året så hon är eftertraktad :P 

EDIT: Old Fenix hette den i Tomelilla 

Och här är hon i Ystad Eyescreemtattoo 

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Cochon
0

#10 Aha, tack så mycket :-), men är du säker på ifall någon av dessa piercar folk? Så som jag uppfattar det är alla endast tatuerare.

leemland
0

#11 Ber om ursäkt! Missade att det stod piercing .. 🤪 Nä tror inte någon av dom 2 gör de.. 😛 Men där bör ju finnas i Kristianstad vilket nog är lättare för dig att ta sig till än Västkusten 😛

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Cochon
0

#12 Haha, sånt som händer. ;-) Jo, Kristianstad är helt klart lättare att ta sig till än Malmö, så det vore att föredra i fall man fick tips på det hållet. :-)