Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettfrågor-och-svar
Läst 982 ggr
Cochon
1

Dermal anchors

Haj haj!

Är det någon här som har dermal anchors? Funderar lite på hur detta funkar och skulle vara jätte roligt i fall någon ville stilla mina funderingar. =)

Det jag undrar är var och hur många dermal anchors ni har och om de är till problem någongång, t.ex. fastnar i något eller skaver.
Ni får jätte gärna bifoga bild! =)

Är främst nyfiken på nacken, då jag funderar på att skaffa sånna i framtiden. (det är sååå snyggt) Fastnar de i håret, kläderna och smycken någon gång? 

/Cochon

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

fuzzie
1

Tjenare! 

Jag har 4 st. på höfterna och funderar på att göra 4 st. till. Jag kan inte påstå att jag har haft problem med dom direkt. Men det är klart man har fastnat i en tröja eller leggings nån gång, med det brukar ju gå bra ändå. 😃 

Jag skulle inte rekommendera att sätta dom i nacken just av den anledningen att du lätt kan fastna i både håret, tröjor, halsdukar, smycken, jaa det mesta helt enkelt. Men du väljer ju såklart själv vars du vill ha dom och lycka till! 🙂

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^