Bodyart iFokus

Bodyart

Etikettpiercingar
Läst 3659 ggr
artdesiu
0

Lilla gatan, piercing.

Någon som varit där för att pierca sig, vad tyckte ni?

Cezix
0

Har inte varit där och piercat mig, men har varit där och gjort en tatuering och har varit definitivt nöjd med resultatet. Rickard med personal är trevliga och duktiga i mitt tycke. :)

hus-musen
0

vart ligger lilla gatan?

Qui dormit, non peccat

Cezix
0

De ligger i Solna, på just Lilla gatan 1 och har denna hemsideadress:

http://www.lillagatanstatuering.com/

Aviendha
0

www.lillagatanstatuering.com Här är länken klickbar.

hus-musen
0

Tack tack=) Har kikat igenom sidan, de verkar ju rätt billiga faktiskt jämnfört med de större i sthlm!

Qui dormit, non peccat

artdesiu
0

Ja precis, rätt billigt i jämförelse.

Dock reser deras ordinarie piercare bort i tre månader nu, och enligt honom kommer deras fd piercare att jobba under tiden. Och då kommer han bara genomföra standardpiercings, typ labret etc.

mandariiin
0

vad jag har hört så är rickard grymt bra på tatueringar där. (pojkvännen tatuerar sej hos honom) men dom är inte så bra på piercingar. jag har aldrig piercat mej själv där. har bara hört rykten.

sen har jag varit där och pratat med personalen om piercingar, men dom verkade väldigt okunniga. så jag kommer nog aldrig pierca mej där.

artdesiu
0

#7.

Var där och pratade med dem en gång, verkade lite si och så med kunskapen, så tror därför jag gör bäst i att skippa framtida piercinbesök dit :P Men tack för hjälpen!

Julip
0

Putt

Zandrama
1

Gå hellre till Calm om du ska gå till någon i Sthlms området.

//Belinda aka Zandrama

Carrosh
1

Har tyvärr mest hört om brister på piercingfronten hos dem. Skulle nog rekommendera att du går till Calm eller East Street. Stockholms två toppställen för säker piercing.

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Julip
5

Ställde en fråga vad piercing i läpp kostar, vem som piercar och hur lång erfarenhet denne har, fick detta till svar: "lång erfarenhet,stefan ca 400" Låter och ser högst oseriöst ut…….

Hanna
0

Tråden är sedan 2009, så TS har nog redan piercat sig. Men det går helt klart att tipsa vidare ändå.

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

Julip
0

#13 Det är jag mycket väl medveten om, puttade upp den just för jag ville höra vad folk hade att säga om studion idag, istället för att starta en ny tråd.

Hanna
0

Var mest en input till de som tipsar, och de som eventuellt kommer tipsa TS. Tycker själv det är intressant att höra om studios "nu och förr". :)

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

FunkyShrimp
1

#7 har piercat mig där 2 ggr. Fick bäst piercingar och noggrannhet och råd där än på någon av de andra studiorna jag vart på.

Var en del år sedan, så vet inte ifall den som piercade mig fortfarande är kvar.